Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی شامگاه جمعه در توئیتی در واکنش به ادعای کذب الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان نوشت: بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن نیت و تدبیر نیست.

وی افزود: اتهام زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می‌شناسد، اثری جز بی اعتبارسازی کلام گوینده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: مراقب دام‌های پرهزینه شیاطین باشید.

 «الهام علی‌اف» رئیس‌ جمهور آذربایجان در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود، گفت ارمنستان با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری «ترند» جمهوری آذربایجان روز جمعه علی‌اف در سخنرانی خود در جلسه شورای سران کشورهای مستقل مشترک المنافع که در قالب یک ویدئو کنفرانس برگزار شد، ادعا کرد ارمنستان در تبانی با ایران از مناطق اشغالی سابق جمهوری آذربایجان (در اشاره به مناطق تحت اشغال جمهوری ارمنستان که در پی آتش‌بس قره‌باغ آزاد شد) برای انجام قاچاق مواد مخدر به اروپا به مدت حدود ۳۰ سال استفاده می‌کرد.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز ادعاهای تعجب برانگیز جدید الهام علی اف علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشورهای مشترک‌ المنافع را قویا تکذیب کرد و ساختگی خواند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: الهام علی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبرداران اسکیمری باشید

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزایش کلاهبرداری به روش اسکیمر در روزهای پایانی سال به شهروندان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و افزایش خرید توسط شهروندان اصفهانی، فعالیت کلاهبرداران نیز افزایش یافته است.

وی افزود: برخی از کلاهبرداران در پوشش دست‌فروش ظاهر می‌شوند و با فریب شهروندان با عناوین مختلف مانند فروش ارزان‌قیمت با دستگاه اسکیمر نصب شده روی دستگاه کارت خوان، اطلاعات نوار مغناطیسی کارت را کپی و با اطلاعات به دست آورده از طریق یک کارت شبیه‌سازی شده اقدام به خالی کردن حساب می‌کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: هنگام خرید از فروشگاه‌های مختلف به‌ویژه دست‌فروشان، کارت و رمز بانکی خود را در اختیار فروشنده قرار ندهید و خود اقدام به کشیدن کارت و وارد کردن رمز کنید و به‌صورت دوره‌ای و متناوب، رمز بانکی خود را تغییر دهید.

مرتضوی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تراکنش مشکوک در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق تماس با پشتیبان بانک عامل یا استفاده از خودپرداز اقدام به مسدود کردن کارت بانکی خود کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش دهند.

کد خبر 737397

دیگر خبرها

  • پیام نوروزی «الهام علی‌اف» با چاشنی کری‌خوانی برای ارمنستان
  • ارمنستان: نهایت تلاش خود را برای عادی‌سازی روابط با باکو انجام می‌دهیم
  • مراقب کلاهبرداران اسکیمری باشید
  • استقبال ناتو از مشارکت دیرینه با جمهوری آذربایجان/ وضعیت در اوکراین بسیار دشوار است
  • پیام «جو بایدن» به «الهام علی‌اف»
  • مراقب وزش باد شدید در اول فروردین باشید
  • مراقب این پیامک‌های جعلی سود سهام عدالت باشید + فیلم
  • مراقب پیامک‌های سود سهام عدالت باشید
  • مراقب پیامک‌های سود سهام عدالت باشید؛ به هیچ پیامکی پاسخ ندهید
  • مراقب پیامک‌های سود سهام عدالت باشید/ به هیچ پیامکی پاسخ ندهید