Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – خامس رودریگز پس از یک دهه حضور در سطح اول فوتبال اروپا در انتقالی غیرمنتظره و عجیب، الریان قطر را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد تا با شجاع خلیل زاده هم تیمی شود.

ستاره کلمبیایی الریان که بخاطر مصدومیت اخیرش در رقابت‌های ملی غایب بود پنج‌شنبه نخستین جلسه تمرینی خود را با الریان انجام داد؛ شجاع خلیل زاده در همین شب در ترکیب تیم ملی ایران در مسابقه با امارات حضور داشت و با یک اخراج و سپس برگشت به زمین به کمک VAR شب عجیبی را پشت سر گذاشت؛ شبی که البته با پیروزی ایران طعم شیرینی به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده بعد از انجام بازی هفته چهارم مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی، اردوی تیم ملی را به مقصد قطر ترک کرد تا به جمع هم باشگاهی هایش ملحق شود. ملی پوش ایرانی تیم الریان امشب اولین جلسه تمرینی خود را پس از بازگشت از تهران انجام داد.

به این ترتیب اولین تمرین شجاع خلیل زاده در کنار هم باشگاهی جدید خود که حضورش یکی از خبرهای داغ نقل و انتقالات فوتبال آسیا بود امشب انجام شد. با توجه به حضور خلیل زاده در ترکیب اصلی الریان طی این چند وقت اخیر باید منتظر بازی های این دو در کنار هم در مسابقات لیگ ستارگان قطر در آینده ای نزدیک باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الریان قطر الریان قطر خامس رودریگس خبر ویژه شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر نگران‌کننده شمسایی درباره ستاره تیم ملی

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصدومیت حسین طیبی در فاصله یک ماه مانده تا آغاز جام ملت‌های آسیا یکی از دغدغه‌های بزرگ وحید شمسایی پیش از شروع این تورنمنت در بانکوک به شمار می‌رود.

شمسایی در آخرین مصاحبه خود با خبرنگاران اینطور وضعیت طیبی را تشریح کرد: «او یکی از ارکان اصلی تیم است. 2 سال است با هم هستیم. متاسفانه از ناحیه عضله 4 سر دچار پارگی شده است. MRI او را به چند جراح نشان دادم. گفتند باید علائم بالینی او را از نزدیک ببینیم. 6 تا 8 هفته گفتند طول درمانش است.» 

شمسایی همچنان امیدوار است تا شرایط این ستاره برای حضور در جام ملت‌ها مهیا شود و به همین دلیل نام این بازیکن را در فهرست 25 نفره تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا قرار داده است. او در این باره گفت: «نام او را از لیست 25 نفره آسیا خارج نکردیم. بازیکن بزرگی است و احترام گذاشتیم. باید ببینیم چه وضعیتی دارد.» 

تیم ملی به زودی باید برای قهرمانی آسیا بار دیگر رقابت خود را آغاز کند و در این مسیر حضور حسین طیبی بسیار اهمیت دارد.

البته پیش از اینکه مشکل آسیب دیدگی حل شود، فدراسیون باید راهی برای توافق با باشگاه پالما پیدا کند، در غیر این صورت نه طیبی و نه اولادقباد و آقاپور شانس همراهی تیم ملی را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • (عکس) استوری معنادار شجاع خلیل‌زاده برای تولد گل‌محمدی
  • امثال خلیل‌زاده و کنعانی نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند
  • ستاره پرسپولیسی به یکقدمی طارمی رسید؛ این تیترها «واقعی» است؟
  • آمار غیرمنتظره بمب استقلال: 90 دقیقه در پنج بازی
  • خبرهای خوب برای استقلال در راه است
  • ستاره‌ای غیرمنتظره در مسیر حضور در نیمه‌نهایی
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت فوتبال رفسنجان برگزار شد
  • خبر نگران‌کننده شمسایی درباره ستاره تیم ملی