Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان در پایان جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا که جمعه شب با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به روند امدادرسانی به این مناطق اظهار کرد: کمک‌های اولیه که معمولاً از سوی جمعیت هلال احمر انجام می‌شود، به طور نسبی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که باید اسکان موقت را انجام دهیم و برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی و استانی، این جلسه برگزار شده است.

استاندار خوزستان گفت: برای ادامه کار، نیازمند مصوبه دولت حداقل در سطح ۵۰۰ میلیارد تومان هستیم که باید سریعاً این موضوع تصویب و ابلاغ شود تا اقدامات سریع سازمان‌دهی و اجرایی شود.

کد خبر 5328371

منبع: مهر

کلیدواژه: اندیکا صادق خلیلیان استانداری خوزستان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی مدیران خوزستان لغو شد

 علاوه بر حفظ ذخایر سدها که به دلیل بارش‌های کم در سال آبی جاری، به حداقل رسیده‌اند، به گونه‌ای رفتار شود که کمترین مشکل و خسارت را در این روزها که میزبان مهمانان نوروزی در استان هستیم، شاهد باشیم.   به گزارش تسنیم؛ خانچی اضافه کرد: به دلیل حضور عشایر در مناطق عشایری استان، اطلاع رسانی.های لازم به جامعه هدف برای ذخیره سازی مواد غذایی و خودداری از استقرار در مناطق سیلابی صورت گرفته است تا با کمترین مشکل مواجه شوند.   وی در ادامه بیان کرد: به کشاورزان اعلام شده پمپ‌های آب موجود مسیر رودخانه ها را جابه جا کنند، همچنین موضوع اسکان اضطراری مهمانان نوروزی و افرادی که در معرض سیلاب قرار دارند، پیش بینی شده است.   خانچی با اشاره به تقسیم کار میان گروه‌های امدادی و جهادی گفت: همه ظرفیت‌های استان آماده هستند تا علاوه بر بهره‌مندی از بارش باران مشکلی برای هم استانی‌ها و مهمانان نوروزی ایجاد نشود.   وی درخصوص وضعیت بارش‌های پیش‌رو اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، بیشترین بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی رخ می‌دهد، اما بیشتر شهرها شاهد بارندگی خواهند بود.   خانچی گفت: به عنوان مثال برای اهواز حداقل 50 میلیمتر بارش پیش‌بینی شده بنابراین برنامه‌ریزی‌ها برای همه شهرستان‌ها با اولویت شهرستان‌های دارای بیشترین بارش شده است، ضمن اینکه باتوجه به اینکه استانها بالادست حجم بالای بارندگی را دارند، باید مدیریت ذخیره و رهاسازی آب و سیلاب در حوضه کارون و دز به صورت همزمان انجام شود.   خانچی افزود: باتوجه پیش بینی وقوع بارش‌های پرحجم در خوزستان و کشور، لایروبی مسیل‌های همجوار مناطق مسکونی و روستایی، مسیل های هدایت کننده آب به سوی تالاب ها و کانال‌های ریزگرد در سطح استان انجام شده است.   معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: همه سازمان‌ها و ارگان‌ها براساس دستور استاندار خوزستان بسیج شدند و تقسیم کار انجام شده و با هماهنگی خوبی آماده مقابله و مدیریت بحران هستند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی
  • دریافت ۱۷۰ مصوبه اجرایی مناطق نفت‌خیز جنوب در ۱۴۰۲
  • ۸ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد
  • پیشرفت ۹۳ درصدی بازسازی مناطق زلزله زده خوی
  • مرخصی مدیران خوزستان لغو شد
  • مرخصی مدیران استان خوزستان لغو شد
  • جاذبه‌های طبیعی اندیکا/ از روستای «موری» تا دشت «شیمبار»
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی الگوی خوب مدیریتی است
  • پیشرفت بازسازی مناطق زلزله زده خوی به ۹۳ درصد رسید