Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@11:54:59 GMT

کاوه رضایی آماده بازگشت به لیگ برتر ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۶۴۸

کاوه رضایی آماده بازگشت به لیگ برتر ایران

کاوه رضایی مهاجم ایرانی باشگاه اود هورلی بلژیک در آستانه بازگشت به فوتبال ایران است.

به گزارش طرفداری، کاوه رضایی ملی پوش فوتبال ایران که بعد از پایان دوران آسیب‌دیدگی به تیم ملی بازگشت و البته در جریان تمرینات آماده سازی ملی پوشان برای بازی با امارات و کره‌جنوبی دچار مصدومیت جزئی شد و شانس حضور در این دو بازی را از دست داد، از شرایط خود در لیگ بلژیک راضی نیست و راه های بازگشت به فوتبال ایران را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی که بعد از پوشیدن پیراهن تیم های شارلوا و اف سی بروژ حالا بازیکن تیم اود هورلی بلژیک است، تصمیم گرفته در اولین فرصت قرارداد خود را با این تیم فسخ کند و به ایران برگردد.

شایعه شده تیم‌های استقلال تهران، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن هستند. علیرضا منصوریان که هدایت نفت را بر عهده گرفته و سابقه همکاری موفق با کاوه رضایی در استقلال را دارد، از مدیران باشگاه آبادانی خواسته تمام توان خود را برای جذب کاوه رضایی به کار ببندند. فولاد خوزستان هم که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش تا همین چند روز گذشته، از سایر رقبا در یارگیری عقب افتاده، به شدت خواهان جذب کاوه رضایی است و می کوشد این بازیکن را به خدمت بگیرد اما به نظر می رسد کاوه‌ر پوشیدن پیراهن استقلال را به دو پیشنهاد رسیده از آبادان و اهواز ترجیح بدهد.

گویا فرهاد مجیدی هم به طور جدی خواهان جذب کاوه رضایی است. البته تمام این گمانه زنی ها به این بستگی دارد که کاوه‌ رضایی بتواند بدون دردسر از تیم بلژیکی خود جدا شود.

بد نیست بدانید یحیی گل محمدی نیز در روزهای داغ یارگیری پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تمایل داشت کاوه‌ رضایی را به خدمت بگیرد. یحیی که سابقه همکاری با کاوه را دارد به شدت به نوع فوتبال او علاقمند است.

البته باشگاه های ایرانی ترجیح می‌دهند منتظر باشند کاوه رضایی تکلیف خود را با باشگاه بلژیکی روشن کند و سپس دست به جذب این بازیکن بزنند چرا که هیچ کدامشان با توجه به قیمت امروز یورو و دلار، توان خریدن و حتی قرض گرفتن بازیکن از تیم‌های اروپایی را ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۰۸ کلاس درس در استان کرمان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۵۵ مدرسه با ۲۳۰۸ کلاس درس میزبان مسافران نوروز ۱۴۰۳ در استان کرمان هستند.

رضا رضایی صبح امروز ۲۷ اسفندماه در مراسم افتتاح ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: کرمانی‌ها به مهمان‌نوازی شهره هستند و باید برای سربلندی این سرزمین و تکریم مهمانان نوروزی نهایت تلاش‌مان را داشته باشیم.

رضایی بیان کرد: ۸۶ کلاس به‌شکل ویژه هستند و امکانات بهتری دارند و ۸۵۷ کلاس نوع الف و ۱۳۶۵ کلاس نوع ب داریم و ۶۵۰ همکار ما عوامل اجرایی ستاد اسکان استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر از مسافران در نوروز ۱۴۰۲ در ستادهای اسکان کرمان خدمت‌رسانی شدند.

وی اظهار کرد: ۲۵ مرکز رفاهی و خانه معلم آماده خدمات‌رسانی به همکاران فرهنگی و مردم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از افزایش ۶۹ درصدی فضاهای ورزشی در مدارس استان کرمان خبر داد و گفت: ۸۰ زمین چمن مصنوعی در استان افتتاح شده و یا در آستانه بهره‌برداری است.

رضایی با شاره به حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان بیان کرد: ۲۶ شهید دانش‌آموز و دو شهید معلم در این حادثه تقدیم کردیم و ۱۱۶ دانش‌آموز نیز مجروح شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز ایران حضور در جمع ۵۰ بازیکن برتر جهان را از دست داد
  • کاوه ورق را در سال بد برگرداند!
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • پرسپولیس ۲ - پیکان صفر : بازگشت به کنعان!
  • «تگرگ» درباره تردید و تحیر کلید خورد/ «دوتایی» آماده نمایش شد
  • ۲۳۰۸ کلاس درس در استان کرمان آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • کاوه در دسترس مورایس
  • رضایی آماده دیدار با گل گهر/ دست باز مورایس برای چینش فاز هجومی
  • رهایی یک بازیکن سپاهان از بند مصدومیت