Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، خلیل الحیه در این باره گفت: اجرای آتش‌بس اخیر مستلزماتی دارد و اشغالگران صهیونیست باید آمادگی پرداخت هزینه را داشته باشند، چرا که توقف درگیری به صورت رایگان نخواهد بود.

این عضو ارشد حماس همچنین گفت که ما مصمم برای درهم شکستن محاصره با تمام ابزارهای داخلی و خارجی و [به کمک] مصر، قطر و سازمان ملل متحد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحیه اضافه کرد: برخی اقدامات در عمل درحال انجام است و ما با طرف‌های میانجی‌گر در جریان است تا در زمینه‌های مختلف چون صیادی، تبادل تجاری، واردات و صادرات، اشغالگران صهیونیست را زیر فشار بگذارند.

وی به سفر هیأت حماس به قاهره اشاره کرد و گفت که از دوستان مصری خود خواستیم که فعالیت‌های تجاری و بازرگانی را افزایش دهند و شاهد پاسخ مثبت آان و توسعه شرایط تجاری بود و وعده‌های زیادی شنیدیم.

الحیه همچنین اعلام کرد که طرف مصری وعده‌های مثبتی درباره منع سفر به این جنبش و نیز تسهیل حرکت مسافران از گذرگاه رفح و تلاش برای حل بسیاری از مشکلات را داده است.

وی گفت که مصری‌ها همچنین آمادگی خود را در مشارکت در بازسازی غزه اعلام کرده‌اند.

این مقام حماس همچنین افزود که در دیدار با عباس کامل رییس دستگاه اطلاعات مصر از روند بازسازی و نیز راه‌های تسریع در کاهش درد و رنج ملت فلسطین سخن گفته شده است.

برچسب‌ها مصر رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصر رژیم صهیونیستی مصر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تل‌آویو نمی‌تواند هیبت فرو ریخته خود را احیا کند

به گزارش خبرگزاری مهر، غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفت و گو با پایگاه خبری المیادین واکنش نظامی ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق را حق مشروع تهران و اقدامی شجاعانه خواند و ادامه داد که حتی اگر اسراییل بخواهد به این حمله واکنش نشان دهد، معادله‌ها تغییر نخواهد کرد و تل آویو نمی‌تواند هیبت فروریخته خود را مجددا احیا کند.

این عضو حماس افزود که تصور اسراییلی‌ها مبنی بر اینکه واکنش نشان دادن به حمله ایران می‌تواند بازدارندگی برای آنها ایجاد کند، معادله‌ای اشتباه است. اسراییل امروز محاصره شده و منزوی و شکست خورده است و هر روز بیش از پیش قدرت و اعتبار خود را از دست می‌دهد و آمریکا نیز نمی‌تواند آن را از این باتلاق نجات دهد.

حمد در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرده که امیدوار است کشورهای عربی در مورد جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه از خود نشان دهند.

این مقام حماس در عین حال خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی از ۶ ماه قبل در غزه و در جنوب لبنان دچار شکست شده و نتوانسته جنگ را به نفع خود به پایان برساند یا دستاوردی از آن داشته باشد.

غازی حمد به مذاکرات دنبال شده در زمینه آتش‌بس نیز اشاره و تاکید کرد که موضع حماس در این خصوص مشخص است و حماس اصرار دارد مطالبه‌های خود را به عنوان یک بسته کامل دریافت کند و اجازه تجزیه یا مرحله‌ای شدن این مطالبه‌ها را نمی‌دهد.

وی ادامه داد که با وجود نرمشی که حماس در مذاکرات اخیر از خود نشان داد، از اینکه رژیم صهیونیستی در پیشنهاد اخیر چند پله مطالبه‌های خود را تشدید کرد، غافلگیر شد.

این عضو حماس تاکید کرد که میانجی‌ها به خوبی از موضع حماس اطلاع دارند و این نتانیاهو است که نمی‌خواهد جنگ غزه به پایان برسد.

کد خبر 6079417

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی
  • انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • حماس: تل‌آویو نمی‌تواند هیبت فرو ریخته خود را احیا کند