Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوزپ ماریا بارتومئو مصاحبه مفصلی با موندو دپورتیوو داشته است که بخش های مهم صحبت های او را مرور می کنیم.

همچنین بخوانید: بارتومئو: من مدیری جدی، مسئولیت پذیر و دقیق برای بارسلونا بودم

صادر کردن مجوز خروج لیونل مسی اشتباه بزرگی بود. اگر من همچنان رئیس بارسلونا بودم، اجازه نمی دادم چنین اتفاقی رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه فقدان او را حس می کنند. وقتی رئیس بودم، هر کاری انجام دادم تا مطمئن شوم لیونل مسی در بارسلونا می ماند.

از اتهاماتی که من به وارد می شود، هرگز نمی ترسم. آنها علیه من شکایت کردند اما چیزی برای ارائه ندارند. اجازه بدهید هرکاری می خواهند انجام بدهند چون هرگز مدرکی برای محکوم کردن من پیدا نمی کنند. در دوران ریاست من حتی یک نفر، پول از باشگاه خارج نکرد. ما هیچ کار غیرقانونی انجام ندادیم.

همه کارهای ما طبق یک برنامه 5 ساله بود و هیچ کاری را بدون برنامه و ناگهانی انجام ندادیم. اخیرا مجله فوربس، بارسلونا را ارزشمندترین باشگاه دنیا معرفی کرد و این مهم بدون برنامه حاصل نمی شود.

در سال 2020 پیشنهادی به ارزش 150 میلیون یورو از یک باشگاه انگلیسی برای آنسو فاتی دریافت کردیم. پذیرش این پیشنهاد به تراز مالی باشگاه کمک می کرد اما آنرا رد کردیم چون پروژه ورزشی مقدم بر برنامه های اقتصادی بود. باید بدانید یک باشگاه انگلیسی دیگر پیشنهادی بیش از آنچه برای خرید عثمان دمبله پرداختیم، به ما ارائه کرد اما این پیشنهاد را نپذیرفتیم.

قرارداد برخی از بازیکنان به شکلی است که دستمزد آنها هر سال ارتقا می یابد. دلیل این قراردادها این بود که درآمد باشگاه نیز هر سال افزایش می یافت. به همان نسبت که درآمد باشگاه افزایش می یافت، دستمزد بازیکنان نیز بیشتر می شد. با شیوع ویروس کرونا، درآمد باشگاه به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافت و باشگاه به زحمت افتاد. هیچ کسی در جهان انتظار پاندمی ویروس کرونا را نداشت. تصور ما این بود که درآمد باشگاه هر سال بیشتر از سال گذشته می شود. اگر ویروس کرونا وجود نداشت، اکنون بدهی های باشگاه فقط 50 میلیون یورو بود.

خرید گریزمان، یک خرید استراتژیک بود. همه در باشگاه موافق بودند که او چیزهای زیادی به تیم اضافه می کند. وقتی بند فسخ قرارداد او را پرداخت کردیم یعنی پول لازم را داشتیم.

معاوضه آرتور ملو با میرالم پیانیچ علاوه بر جنبه ورزشی، جنبه اقتصادی هم داشت. آرتور ملو خواهان افزایش دستمزد بود اما ما توانایی این کار را نداشتیم. در همین شرایط یوونتوس با پیشنهاد معاوضه آنها به علاوه پول جلو آمد.

در ماجرای خرید ناگهانی مالکوم، همه چیز به ایجنت او مربوط می شد. در دنیایی که به دست ایجنت ها اداره می شود، چنین انتقالی طبیعی بود.

خروج نیمار از بارسلونا واقعا تعجب برانگیز بود. اصلا انتظار نداشتیم که باشگاهی بتواند بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

هرگز به خبرنگاران پولی بابت نوشتن اخبار نمی دادم. می گفتند که من به آنها پول می دادم که از اعضای هیات مدیره تعریف کنند اما واقعا خنده دار است.

واقعا دلیل ناکامی کوتینیو را نمی دانم. وقتی اینیستا تصمیم به رفتن گرفت، ما بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را خریدیم و واقعا نمی دانم چرا اوضاع آنطور پیش رفت.

عثمان دمبله بازیکن با استعدادی است که همه در باشگاه روی خرید او توافق نظر داشتند. به خاطر مصدومیت ها، بدشانسی آورد اما مطمئن هستم سرانجام ارزش های خود را نشان می دهد.

به نظر من تیم بارسلونا در فصل جاری توانایی فتح کوپا دل ری و لالیگا را دارد. ترکیب برای قهرمانی در این دو رقابت کاملا آماده است.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! حقایق تازه از فاجعه VAR در ایران؛ شرکت هنگ کنگی فاقد استاندارد فیفا است / سند پایان مبارزه کی روش - برانکو؛ رایکوف به پروفسور رسید! / نتایج تیم منتخب قرن (28) پیشنهاد نجومی عربستان برای برگزاری سوپرکاپ ایتالیا با 4 تیم کلوپ: چند ماه پیش مردم از سوپرلیگ انتقاد می کردند و اکنون یک سوپرتیم ایجاد شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: درآمد باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در ۵ اردیبهشت هیمنه آمریکا زیر شن‌های طبس دفن شد.  


صحرای طبس راوی واقعه‌ای  است که بیش از ۴۰ سال است که سند جنایت استکبار جهانی شده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی