Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛  کلید این پاسخ به نوع ماسکی که استفاده می‌کنید بستگی دارد، و همچنین نوع پوست شما لزوماً بر اساس زمان‌بندی نیست. در مورد این که چه نوع ماسکی قبل یا بعد از دوش گرفتن بهتر جواب می‌دهد، بیشتر یاد بگیرید تا بتوانید به سمت یک رنگ روشن‌تر و نرم‌تر پیش بروید.

چگونه به‌درستی از یک ماسک صورت استفاده کنیم؟

هدف از ماسک صورت به نوع آن بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی ماسک‌ها برای خشک‌کردن چربی اضافی (‌روغن) به صورت ترکیبی و انواع پوست روغنی طراحی شده‌اند، درحالی‌که برخی دیگر رطوبت ازدست‌رفته در پوست خشک را دوباره پر می‌کنند. برخی از ماسک‌های صورت، تن غیریکنواخت پوست را درمان می‌کنند و برخی دیگر ممکن است حاوی براق‌هایی باشند که به ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند.

صرف‌نظر از نوع ماسک، چند گام کلیدی برای اعمال درست آن وجود دارد:

اول، صورتت رو با تمیز‌کننده مخصوص پوست خودت تمیز کن ماسک را در یک‌لایه نازک و یکنواخت اطراف کل صورت خود بمالید. مراقب باش که از واردکردن ماسک به چشم و لبت پرهیز کنی همچنین می‌توانید این لایه را به گردن خود نیز بمالید.

برخی از ماسک‌ها به این نیاز دارند که شما محصول را به مدت چند ثانیه در پوست خود ماساژ دهید. این ماسک‌ها عمدتاً در مورد محصولات لایه بردار به کار می‌روند. اگر مطمئن نیستید، دستورالعمل‌های محصول را از قبل بخوانید.

بسته به دستورالعمل محصول ۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. به‌طورکلی، ماسک‌های خشک‌کردن برای پوست روغنی برای مدت‌زمان کوتاه‌تری باقی می‌مانند، درحالی‌که ماسک‌های مرطوب‌کننده بالا و ضد پیری گاهی اوقات در طول شب باقی می‌مانند.

با آب گرم و ولرم بشویید نه با آب داغ

برای پاک‌کردن آسان‌تر از یک‌پارچه نرم استفاده کنید.  

با نرم‌کننده، سرم، مرطوب‌کننده و کرم ضدآفتاب معمولی خود همراه شوید.

این که چند وقت یک‌بار از ماسک صورت خود استفاده می‌کنید به نوع پوست شما بستگی دارد. ماسک‌های ضد پیری ممکن است چند بار در هفته مورداستفاده قرار گیرند، درحالی‌که ماسک‌ها برای پوست روغنی دوتا سه بار مورداستفاده قرار می‌گیرند. ماسک‌های مرطوب‌کننده نیز ممکن است چند بار در هفته مورداستفاده قرار گیرند. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است تنها لازم باشد هفته‌ای یک‌بار از ماسک صورت استفاده کنید.

آیا باید قبل یا بعد از دوش گرفتن از ماسک صورت استفاده شود؟

درحالی‌که ماسک صورت به‌علاوه یک هفته می‌تواند برای کل مراقبت‌های پوستی شما مهم باشد، اضافه‌کردن آن به‌عنوان یک گام اضافی می‌تواند وقت‌گیر به نظر برسد. ممکن است شنیده باشید که می‌توانید با قراردادن ماسک خود در برنامه حمام خود، به‌خصوص با یک ماسک مایع یا گلی، به‌موقع آن را کاهش دهید. بااین‌حال، این قطعاً راهی مناسب برای استفاده ماسک صورت است، اما چند نوع وجود دارد.

اول، شما هنوز هم باید مطمئن شوید که پیش از به‌کاربردن ماسک صورت خود را تمیز می‌کنید تا گردوغبار، روغن و آرایش سطح را از بین ببرید. این کار می‌تواند به چند روش مختلف انجام شود. شما می‌توانید صورت خود را در سینک بشویید و ماسک خود را قبل از دوش گرفتن به کار ببرید. یا، می‌توانی صورتت رو توی حمام بشوری و درحالی‌که بقیه رو انجام می‌دهی ادامه بدهید.

 بااین‌حال، نکته رویکرد دوم این است که شما نمی‌توانید ببینید چطور ماسک را به طور یکنواخت در حمام اعمال کرده‌اید، و آب ممکن است قبل از این که تنظیم آن تمام شود، آن را بشوید.

گزینه دیگر این است که دوش بگیرید و سپس صورت خود را بشویید و ماسک خود را به کار ببرید. این روش به‌ویژه با ماسک‌های پاک‌سازی عمیق برای پوست روغنی و ترکیبی، مانند آن‌هایی که از گل و زغال ساخته شده‌اند، خوب عمل می‌کند. شستشو ابتدا به منافذ شما اجازه می‌دهد تا از آب گرم و بخار بیرون بیایند و پوست خود را برای تجربه عمیق‌تر تمیزکردن آماده کنید.

اگر پوست خشک‌تر دارید، ممکن است بهتر باشد قبل از دوش گرفتن از ماسک خود استفاده کنید. این کار به آب‌بندی رطوبت از ماسک و دوش شما کمک می‌کند. مطمئن شوید که بلافاصله پس از بیرون آمدن از حمام، از مرطوب‌کننده غنی از نرم‌کننده استفاده کنید. هنگامی که می‌خواهید یک ماسک را بدون نمایش به کار ببرید، به‌سادگی دستورالعمل‌های محصول و همچنین مراحل بالا را دنبال کنید.

ماسک‌های ورقه‌ای کمی متفاوت مورداستفاده قرار می‌گیرند. این موارد همیشه باید قبل از بقیه مراقبت‌های پوستی به کار برده شوند. بااین‌حال، محصولی که بعد از برداشتن ماسک باقی می‌ماند، قرار است در پوست شما ماساژ داده شود، بنابراین باید این کار را بعد از دوش گرفتن انجام دهید تا به طور تصادفی آن را بشویید.

یک استثنا دیگر، ماسک درمان شب است. باتوجه‌به نام آن‌ها، هدف از این ماسک‌ها این است که در شب باقی بمانند و با تمیزکردن صورت خود در صبح شسته شوند. برای استفاده از این نوع ماسک، می‌توانید روتین پوست نرمال خود را انجام دهید و سپس ماسک را در آخر به کار ببرید.

گاهی اوقات یک ماسک شب به‌جای مرطوب‌کننده شبانه شما به کار می‌رود که به این بستگی دارد که پوست شما چقدر خشک است. ماسک‌های شبانه ضخیم‌تر و کرمی هستند و معمولاً برای انواع پوست خشک تا طبیعی طراحی می‌شوند.

نوع پوست خود را بشناسید

استفاده از ماسک صورت قبل یا بعد از حمام به نوع پوست و محدودیت‌های زمانی شما بستگی دارد. پاسخ همچنین ارتباط زیادی با نوع ماسکی که استفاده می‌کنید دارد. با دانستن چند قانون انگشت شست، بهتر است بتوانید ماسک خود را به مراقبت از پوست خود اضافه کنید و روتین دوش بگیرید و تمام مزایای روشن‌کننده پوست را به دست آورید.

پربیننده ترین جزییات روند بازگشایی مدارس در آبان چه زمانی کرونا همانند سرماخوردگی می‌ شود؟ خوراکی هایی برای رهایی از غلظت خون بزرگترین محموله واکسن روسی در راه ایران مراقب سم خطرناک این سیب زمینی ها باشید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک صورت مورداستفاده قرار ماسک صورت استفاده کنید کار ببرید دوش گرفتن ماسک صورت مرطوب کننده پوست روغنی نوع ماسک ماسک خود صورت خود پوست خود پوست شما نوع پوست یک ماسک ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود

علیرضا نور نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دنشجو، علیرضا نور نژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تداوم مزایده‌های اموال غیرمنقول از سوی این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی همانند سال ۱۴۰۲ اموال غیرمنقول در اختیار خود را که احکام قضایی آن‌ها صادر و تعیین تکلیف شدند را طبق جدول زمان‌بندی در سال جدید به مزایده خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی همچنین از همکاری و تعامل رسانه‌ها در پوشش اخبار مزایده در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد روند این تعامل در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در محور کندوان/فعلا محدودیتی اعمال نمی‌شود
  • ارایه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • اپیلاسیون صورت ضرر دارد؟
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان