Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، الحوثی در صفحه رسمی‌اش در توئیتر نوشت که این اقدام تنها به معنای شکست عربستان است.

وی اضافه کرد: تغییر سیاست یک کار مفیدی است، اما تغییر فرماندهان معنی جز اثبات شکست نخواهد داشت.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در یک حکم حکومتی مطلق بن سالم بن مطلق الزیمع را به عنوان فرمانده جدید نیرو‌های مشترک ائتلاف عربی به رهبری سعودی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عربستان با همراهی امارات متحده عربی، بحرین، سودان و آمریکا در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی- آمریکایی، تجاوز به یمن را آغاز کرد، اما حدود ۶ سال گذشته به استثنای امارات و آمریکا، سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند و ابوظبی نیز هم‌اکنون از یک همپیمان قدیمی به یک رقیب رو در روی ریاض در جنوب یمن تبدیل شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین انصارالله یمن ائتلاف عربی محمد علی الحوثی ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه تکانی در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونستی بعد از ناکامی‌ها و شکست‌های متعدد بعد از ۷ اکتبر گذشته دست به خانه تکانی بزرگی در صفوف خود زده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو در گزارشی خبر داد، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دستور تغییر 52 افسر ارشد را صادر کرد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، در سایه حوادث روز 7 اکتبر و پس از آن (شکست‌های مربوط به عملیات طوفان الاقصی و جنگ در غزه) هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش دستور داد، 52 افسر عالی‌رتبه از سرهنگ به بالا در ارتش تغییر پیدا کنند که 2 افسر بلند پایه از میان آنها مستقیما به شکست و ناکامی مربوط به روز هفتم اکتبر مربوط می‌شود.

معاریو در ادامه گزارش خود آورده است، این دو افسر یکی از افسران اطلاعات فرماندهی جنوبی ارتش اسرائیل و دیگری فرمانده اداره هماهنگی و ارتباطات مسئول ورود کمک به غزه هستند.

همچنین قرار است 4 فرمانده تیپ در جبهه‌های ثانویه یعنی تیپ 300 الجلیل غربی و تیپ‌های فعال در کرانه باختری تغییر پیدا کنند.

این رسانه عبری زبان به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیست هم خبر داد، در میان افسرانی که خانه تکانی شامل آنها شده، برخی از فرماندهان یگان‌‌هایی هستند که در غزه و در عملیات زمینی در این منطقه شرکت کرده‌اند در حالی که برخی دیگر از این فرماندهان به پست‌های دیگری منتقل شده‌اند.

در این بین تغییرات صورت گرفته با انتقادات شدیدی در میان اعضای ائتلاف حاکم مواجه شده است و بتسلئیل سموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در اظهارات انتقادی خطاب به هالیوی گفت: گرفتن ژست پیروزی به آن معنی است که فرماندهان شکست خورده چهره ارتش را در سال‌های آینده مشخص کنند، باید بعد از جنگ اصلاحات عمده‌ای در ساختار فرماندهی ارتش ایجاد و فرماندهان مناسب را منصوب کرد.

ارتش اسرائیل: با بزرگترین مشکل روانی از سال 1973 مواجهیمسید حسن نصرالله: نشانه‌های خستگی در ارتش اسرائیل پیداست

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه مهم ایران به شورای امنیت درباره دریای سرخ/ واکنش شدید اللحن کشورهای غربی به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه/ بیانیه شورای امنیت سازمان ملل درباره عملیات‌های انصارالله در دریای سرخ/ شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • خانه تکانی در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی
  • خوردن زولبیا و بامیه از افطار تا سحر منجر به افزایش وزن می شود
  • آلومینیوم با صفر تغییر مقابل نساجی!
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • تغییر ساعت کاری سامانه چکاوک
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • فیلم| واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام فرمانده»
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • پنج تغییر کلیدی در ترکیب سپاهان برای تقابل با گل‌گهر