Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان آغاز اردوهای تیم ملی روئینگ برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مشخص شد.

خبرگزاری میزان - پس از پایان المپیک و عملکرد قابل قبول قایقرانان ایرانی در این بازی‌ها، فدراسیون قایقرانی برنامه‌ها و مسابقات در ماده‌های مختلف مانند برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور را پیگیری کرد تا باوجود تداوم محدودیت‌های بهداشتی به خاطر بیماری کرونا، وقفه‌ای در روند آماده‌سازی تیم ملی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه مهمترین رویداد پیش‌روی فدراسیون قایقرانی همانند بیشتر فدراسیون‌ها، حضوری درخشان در بازی‌های آسیایی است، اما با اعلام کنفدراسیون قایقرانی آسیا، قرار است رقابت‌های روئینگ آسیا از ۱۵ آذر ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود و مسلماً حضوری درخشان در این رقابت‌ها می‌تواند مقدمه‌ای برای کشب موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو باشد.

از همین رو جلسه کمیته فنی که هفته‌ها برای برگزاری آن بحث بود بالاخره با محوریت رشته روئینگ، ساعت ۱۲ روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و در پایان این جلسه مقرر شد مرحله نخست اردوی تیم ملی روئنیگ به مدت ۸ روز و با حضور ۴۵ قایقران شامل ۲۳ پاروز زن پسر، ۲۲ قایقران دختر و همچنین حضور ۵ مربی از ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شود.

طبق قوانین تیم ایران می‌تواند در ۱۲ ماده مختلف رشته روئینگ نماینده داشته باشد و در صورتی که رکورد‌های قایقرانان در سطح مد نظر کمیته فنی و مربیان تیم ملی باشد؛ تیم قایقرانی ایران با ۱۲ قایق که شامل قایق‌های یک، ۲ و ۴ نفره است راهی تایلند خواهد شد.

همچنین نشست کمیته فنی برای بخش آب‌های آرام نیز ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه برگزار خواهد شد و قرار است اردو‌های آب‌های آرام نیز بلافاصله پس از پایان مرحله مقدماتی اردوی تیم روئینگ آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان برگزاری کمیته فنی قایقرانی/ لزوم آغاز اردو‌های روئینگ در اسرع وقت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی روئینگ آب‌های آرام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی روئینگ آب های آرام فدراسیون قایقرانی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها

به گزارش ورزش سه، روز گذشته فدراسیون فوتبال قطر با انتشار بیانیه‌ای از خداحافظی حسن الهیدوس خبر داد و از او بابت زحماتی که برای تیم ملی قطر کشیده است، تشکر کرد.

حسن الهیدوس 33 ساله اولین بازی خود را با تیم المپیک قطر در سال 2007 انجام داد. او به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در مقدماتی المپیک تابستانی 2008 به مقابل ژاپن گلزنی کرد تا به پیروزی 2-1 تیمش کمک کند.

او همچنین نقش مهمی در مسابقات مقدماتی المپیک تابستانی ۲۰۱۲ به عنوان کاپیتان داشت و در تمام مسابقات مرحله گروهی بازی کرد و دو گل به عمان و عربستان سعودی زد.

این بلزیکن اولین بازی خود را با تیم ملی بزرگسالان قطر را در تاریخ 10 سپتامبر 2008  در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 مقابل بحرین انجام داد. او از آن زمان در 184 بازی ملی شرکت کرده و 42 گل برای قطر به ثمر رسانده است.

حسن الهیدوس رکورددار بیشترین بازی ملی برای تیم ملی قطر است و در بین بهترین گلزنان تاریخ این کشور نیز قرار دارد. او همچنین پس از حضور در آخرین دوره جام ملت‌های آسیا 2023 در تعداد بازی ملی با احمد حسن، ستاره سابق فوتبال مصر، برابر شد و در رتبه پنجم رکوردداران بیشترین بازی ملی در جهان قرار گرفت.

او در طول این سال‌ها قهرمانی جام خلیج فارس در سال 2014 و قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات و 2023 را کسب کرد. او همچنین در آخرین دوره جام جهانی (2022 قطر) هم شرکت کرد که البته در مرحله گروهی به کار خود پایان داد.

کاپیتان قطر نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی کشورش در آخرین دوره جام ملت‌های آسیا ایفا کرد و در 7 دیداری که در این تورنمنت انجام داد، موفق شد سه گل به ثمر برساند.

آخرین تصویر حسن الهیدوس در دوران حرفه‌ای خود با تیم ملی قطر، روی سکوی‌ قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2023 و در شرایطی که او لباس عربی بر تن کرده بود، ثبت شد؛ تصویری که یادآور قهرمانی مسی در جام جهانی با همین لباس بود.

لازم به ذکر است الهیدوس با تیمش السد که در حال حاضر پس از 17 هفته با 40 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارد، به کار خود ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ببینید | پیشبینی تلخ محمدحسین میثاقی از زمان قهرمانی ایران در آسیا!
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم
  • شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند
  • آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال/ در حضور داورزنی؛ تقوی رئیس فدراسیون شد