Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد البخیتی در توئیتی به پیشروی در مرکز یمن اشاره کرد و نوشت: مأرب یکی از استان های یمن است و به یاری خدا عملیات نظامی ما تا اخراج یا کشتن آخرین سرباز بیگانه‌ای که کشور ما را اشغال کرده است، ادامه خواهد یافت.

توییت البخیتی ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه موفق شدند پس از سه هفته محاصره مرکز شهرستان "العبدیه" در استان مأرب در مرکز یمن، این شهرستان را به کنترل خود درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر کاربران حامی انصارالله در یمن در شبکه‌های اجتماعی تصاویری را به اشتراک گذاشته اند که نیروهای این گروه در مرکز شهرستان العبدیه را نشان می‌دهد.

نیروهای انصارالله سه ‌شنبه گذشته نیز موفق شده بودند در ادامه پیشروی در استان مأرب، شهرستان مهم و راهبردی «الجوبه» در استان مأرب را به کنترل خود در آورند.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله ریاض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله ریاض یمن جنبش انصارالله ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اکیپ‌های نوروزی توزیع برق ملایر برای تامین برق مطمئن و پایدار

ایسنا/همدان قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر از آمادگی اکیپ‌های نوروزی در ایام تعطیلات عید ۱۴۰۳ به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در سطح این شهرستان خبر داد.

رضا شیردره در گفت و گو با ایسنا گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در ایام نوروز برای رفاه حال همشهریان، اولویت اصلی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر است.

وی افزود: در راستای تکریم مراجعین و رسیدگی به درخواست مردم و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، این مدیریت نسبت به اجرای طرح بهینه سازی و رنگ آمیزی پایه چراغ‌های روشنایی معابر برای زیباسازی محیط و منظر شهری اقدام کرد.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر از آنکال بودن اکیپ‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابر در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه نیز بصورت شیفت کامل ۲۴ ساعته، خاموشی را کنترل و رصد می‌کنند.

شیردره به همه مشترکین توصیه کرد: هر گونه حوادثی که منجر به قطع برق می‌شود و تامین برق پایدار را مختل می‌کند، از طریق تماس با مرکز اتفاقات و عملیات توزیع برق ملایر(۱۲۱) و یا از طریق اپلیکیشن برق من اعلام و درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع خاموشی آن اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌ انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌های انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • رأی شورای امنیت علیه عملیات انصارالله یمن در دریای سرخ
  • ارتش پاکستان از کشته شدن هشت تروریست در وزیرستان شمالی خبر داد
  • آمادگی اکیپ‌های نوروزی توزیع برق ملایر برای تامین برق مطمئن و پایدار
  • آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت
  • ضربه های مهلک مبارزان فلسطینی به اشغالگران در غزه
  • وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
  • تضمین‌های اسرائیل به مصر پیش از حمله احتمالی به رفح
  • حمله انتحاری به نیروهای ارتش پاکستان