Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وفا، منابع فلسطینی از زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر در درگیری های روز جمعه با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، هلال احمر فلسطین شامگاه جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که در درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در بیتا و بیت دجن در نابلس ۴۴ فلسطینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلال احمر فلسطین افزود که در این درگیری ها یک فلسطینی با گلوله مشقی زخمی شده و ۴۱ فلسطینی دیگر هم براثر استفاده نظامیان صهیونیست از بمب های گازی دچار حالت خفگی شدند.

همچنین دو جوان فلسطینی دیگر هم در جریان تعقیب و گریز با نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

خبرگزاری وفا در عین حال از زخمی شدن شماری از فلسطینی ها در یورش شهرک نشینان صهیونیست به تظاهرات ضد شهرک سازی در شرق سلفیت خبر دادند.

کد خبر 5328379

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه لبنان انتخابات عراق رژیم صهیونیستی طالبان سوریه ایران اتحادیه اروپا فلسطین ترکیه فرانسه نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شماری دیگر از فلسطینی‌ها طی ساعات گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، هیئت امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در یورش های ۲۴ ساعت گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری دست کم ۲۵ فلسطینی را بازداشت کرده است.

طبق گزارش این نهادهای فلسطینی، تعدادی از بازداشت شدگان از اسرای سابق فلسطینی هستند.

در میان بازداشت شدگان یک کودک، یک مجروح و یک زن فلسطینی ساکن غزه هم دیده می‌شود.

این در حالی است که روز گذشته، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش شمار شهیدان کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون خبر داد و تاکید کرد که شمار شهیدان کرانه باختری از آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۴۳۵ نفر رسیده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از بازداشت ۲ نفر در جریان گریختن از محل عملیات ضدصهیونیستی در منطقه «الطیره» با یک خودرو خبر داده بود. همچنین این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که این ۲ فرد به شدت زخمی شده‌اند.

کد خبر 6057250

دیگر خبرها

  • یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
  • حمله‌ور شدن نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری
  • بازداشت شماری دیگر از فلسطینی‌ها طی ساعات گذشته
  • بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری
  • واکاوی جایگاه کرانه باختری در منظومه مقاومت فلسطین
  • شمار شهدای غزه از ۳۱۵۰۰ نفر گذشت
  • شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ۷۶۰۰ نفر فراتر رفت
  • مقابله مبارزان فلسطینی با اشغالگران در نابلس
  • تشدید درگیری‌ها در نابلس و قلقیلیه/ حضور 90هزار نمازگزار در مسجد الاقصی
  • تشدید درگیری‌ها در نابلس و قلقیلیه