Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اقدامات پلیس جهت کاهش ترافیک و تصادف اظهار کرد: در یازده سال گذشته خصوصا سه سال اخیر، روند کاهشی تصادفات ما تداوم داشته و در این خصوص خوشبختانه توسط پلیس راهور کارهایی هم انجام شده، به همین دلیل سخت‌ترین سال کاری ما امسال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰، کارگروه‌های مشترکی با شهرداران مناطق تهران برگزار کردیم و محله‌های حادثه خیز شناسایی شد و اصلاح‌های مهندسی انجام گرفت، زیرا این اقدامات می‌توانست در کاهش تصادفات و ترافیک موثر باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: به صورت روزمره با رسانه‌های جمعی و فضای مجازی اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی را انجام می‌دهیم در حوزه انضباط ترافیکی طرح‌های مختلفی اجرایی شده و در بحث ساماندهی موتورسیکلت‌ها ها هم با طرح موتوریار پیش بردیم که اثرات خوبی داشت.

سردار حمیدی گفت: در ۶ ماه اول سال افزایش تصادفات نداشتیم بلکه روند کاهشی داشتیم البته مورد تایید ما نیست و تا رسیدن به کاهش جدی تصادفات و انضباط بیشتر فاصله زیادی داریم، امیدواریم تمامی بخش‌ها به ما کمک کنند تا به توقیفات بیشتری برسیم.

بیشتر بخوانید:

مسافران بازگشت خود را موکول به روز جمعه نکنند/ ترافیک سنگین در جاد‌ه‌های شمالی کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف رانندگی جریمه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع معاون، مدیران و کارکنان حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که طی سال گذشته با جدیت پیگیری شد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه بود.

وی افزود: به طور حتم این روند در سال جدید با قاطعیت و شدت بیشتری انجام خواهد گرفت.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: نظارت بر ساخت و سازها بیشتر خواهد شد و برای نظارت بیشتر در این خصوص راه اندازی پلیس ساختمان امری است که ضروری به نظر می‌رسد و باید در خصوص تشکیل پلیس ساختمان بصورت مستقل هر چه سریع‌تر اقدام لازم را انجام دهیم.

نوروزی اضافه کرد: در حوزه شهرسازی روند صدور پروانه به صورت قابل توجهی روند کاهشی داشته و این امر در گذشته تا ۲ ماه هم طول می‌کشید، اما اکنون به یک هفته تا ۱۰ روز کاهش یافته است.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: در رابطه با ساخت مسکن ملی شهرداری نهایت همکاری را داشته و در رابطه با مواردی مانند الحاق اراضی و صدور پروانه بیشترین همکاری را با دولت داشته‌ایم.

کد خبر 6064467

دیگر خبرها

  • تخلف پر هزینه
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی راهی برای کنترل جرایم و کاهش تصادفات
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی