Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین روز از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس ۷ مسابقه برگزار خواهد شد که طی آن‌ها تیم‌های مدعی لیورپول، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی به میدان خواهند رفت.

واتفورد - لیورپول

در اولین بازی از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ تیم واتفورد در خانه خود میزبان تیم لیورپول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرمزپوشان بندر لیورپول با ۱۵ امتیاز از ۷ بازی در رتبه دوم جدول جای دارند تیم یورگن کلوپ که تا پایان هفته هفتم در صدر جدول بود یکشنبه هفته گذشته در خانه برابر منچستر سیتی متوقف شد و همین امر باعث شد صدر جدول را به چلسی واگذار کند. واتفورد نیز با ۷ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه پانزدهم جای گرفته است.

پس از فوریه سال ۲۰۲۰ این اولین رویارویی دو تیم در لیگ برتر است. در آن تاریخ واتفورد موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر لیورپول را شکست دهد و به ۴۴ بازی بدون شکست این تیم و رکورد ۱۸ پیروزی پیاپی شاگردان کلوپ پایان دهد. با آن نتیجه نوار هشت دیدار بدون شکست (۷ پیروزی و یک تساوی) لیورپول برابر واتفورد قطع شد، اما هرگز دو بار متوالی برابر واتفورد شکست نخورده است. لیورپول پس از ۶ شکست بین ماه فوریه تا مارس ۲۰۲۱ در ۱۷ بازی گذشته خود در لیگ بدون شکست بوده و۱۲ پیروزی و ۵ تساوی داشته است. لستر سیتی - منچستر یونایتد

در چارچوب هفته هشتم لیگ جزیره از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه چند بازی به طور همزمان برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها لسترسیتی میزبان منچستر یونایتد خواهد بود.

منچستر یونایتد یکی از چهار تیم ۱۴ امتیازی است که بر اساس تفاضل گل پایین تر از لیورپول و بالاتر از اورتون و برایتون در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. لسترسیتی در این فصل شروع ضعیفی داشته و با ۸ امتیاز از ۷ مسابقه در رتبه سیزدهم جدول جای گرفته است.

در آخرین دیدار لسترسیتی و منچستر یونایتد، روباه‌ها (لقب لستر) در ماه می‌با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند، اما این تیم از سال ۱۹۷۳ هرگز نتوانسته است در دو بازی پیاپی شیاطین سرخ را شکست دهد. منچستر یونایتد در ۱۵ دیدار اخیر خارج از خانه برابر لسترسیتی در لیگ برتر فقط در یک بازی شکست خورده ۹ بار این تیم را برده و ۵ بار هم به تساوی رسیده است. شکست من یونایتد برابر لستر سال ۲۰۱۴ با مربیگری فن خال هلندی بود لسترسیتی به دنبال آن است که برای اولین بار پس از سال ۱۹۰۱ در سه بازی متوالی در تمام مسابقات منچستر یونایتد را شکست دهد. لسترسیتی در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و دو شکست و دو تساوی داشته است. لسترسیتی در ۱۳ بازی اخیرش در لیگ برتر و فقط یک کلین شیت داشته است. منچسترسیتی - برنلی

در یکی دیگر از بازی‌های همزمان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم برنلی خواهد بود.

منچستر سیتی با ۱۴ امتیاز از ۷ بازی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر تیم‌های ۱۴ امتیازی در رتبه سوم قرار دارد و برنلی با فقط سه امتیاز از ۷ بازی در رتبه هجدهم قرار گرفته است.

نکته جالب درباره دیدار‌های منچستر سیتی و برنلی این است که ۴ دیدار خانگی گذشته من سیتی برابر برنلی در تمام مسابقات با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان گواردیولا به پایان رسیده است. برنلی تمام هشت دیدار گذشته خود با چلسی را واگذار کرده و در این بازی‌ها ۳۰ گل دریافت کرده و فقط یک گل به ثمر رسانده است. منچستر سیتی در ۱۰ دیدار اخیر خود مقابل برنلی از ۳۰ امتیاز ممکن ۲۸ امتیاز کسب کرده است. برنلی در ۱۰ دیدار اخیر خود سه تساوی و هفت شکست داشته و هنوز نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند. این طولانی‌ترین روند بدون پیروزی در چهار لیگ معتبر فوتبال انگلیس است. برنتفورد- چلسی

در آخرین بازی امشب چلسی از ساعت ۲۰ مهمان تیم تازه وارد برنتفورد خواهد بود. برنتفورد که سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز در اختیار دارد با وجود اینکه به تازگی به لیگ جزیره صعود کرده است شروع بسیار خوبی داشته و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز از ۷ بازی در رتبه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم مهمان یعنی چلسی با ۱۶ امتیاز از همین تعداد از همین تعداد بازی صدر جدول را در اختیار دارد.شاگردان توماس توخل که با پیروزی برابر ساوتهمپتون در هفته هفتم به صدر جدول رسید اصلا دوست ندارند جایگاه خود را از دست بدهد.

برنتفورد پس از پیروزی ۳-یک مقابل چلسی در سال ۱۹۱۳، در ۶ بازی آخر خود مقابل این تیم نتوانسته به پیروزی برسد و ۵ شکست یک تساوی داشته است. پس از مسابقه سال ۱۹۴۷ دو تیم که با پیروزی ۲ بر صفر چلسی به پایان رسید این اولین بازی ۲ تیم در لیگ برتر انگلیس است. چلسی در هر دو بازی آخر خود برابر برنتفورد با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسیده است که این بازی‌ها در چارچوب جام حذفی سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ بوده است. برنتفورد با کریستال پالاس به تساوی رسید و تیم‌های آرسنال و وستهام را شکست داد. این اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس است که یک تیم در سه دربی اول خود در لندن شکست نخورده است. چلسی در ۶ دربی خارج از خانه در لندن به پیروزی رسیده و ممکن است اولین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس باشد که در ۷ دربی متوالی لندن خارج از خانه به پیروزی می‌رسد.

برنامه سایر بازی‌های امروز:

ساوتهمپتون - لیدزیونایتد نوریچ - برایتون استون ویلا - ولورهمپتون

هر سه بازی از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهند شد.

بیشتر بخوانید

نامزد‌های برترین بازیکن و سرمربی ماه لیگ جزیره معرفی شدند لیگ برتر انگلیس/ چلسی به صدر جدول رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیورپول منچستر یونایتد لیگ جزیره امتیاز از ۷ بازی لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد بازی در رتبه منچستر سیتی لیگ برتر صدر جدول بازی ها بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران لیگ برتر انگلیس با واکنش شدیدی نسبت به آخرین برنامه‌ریزی بازی‌ها مواجه هستند. آرسنال احتمالاً اولین باشگاه ناراضی است چون باید بازی‌های زیادی را پشت سر بگذارد و این در حالی است که تاتنهام 15 روز قبل از دربی شمال لندن در یکشنبه 28 آوریل، استراحت خواهد کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز با بدترین کابوس خود در دربی مرسی ساید با اورتون در گودیسون پارک در روز چهارشنبه 24 آوریل روبرو شده است. سپس تیم تحت هدایت او باید در ساعت 12:30 بعدازظهر روز 27 آوریل به وستهم بازی کند.

بازی تاتنهام با منچسترسیتی در 20 آوریل به تعویق افتاده چون شاگردان پپ گواردیولا آخر آن هفته با چلسی در نیمه نهایی جام حذفی بازی خواهند کرد.

با این حال، به جای برنامه ریزی مجدد بازی‌ تاتنهام و سیتی برای اواسط هفته آینده، مردان گواردیولا به جای آن در روز پنجشنبه، 25 آوریل، مقابل برایتون بازی خواهند کرد. این باعث می‌شود تاتنهام پس از بازی مقابل نیوکاسل در 13 آوریل تا زمانی که مقابل آرسنال بازی می‌کند، استراحت کند. در طی این 15 روز، آرسنال در 4 بازی حساس با استون ویلا، بایرن مونیخ، ولورهمپتون و چلسی روبرو خواهد شد در حالی که تاتنهام از استراحتی طولانی مدت لذت می‌‌برد.

این برنامه ریزی می‌تواند پیامدهای زیادی در رقابت قهرمانی و همچنین نبرد برای ایستادن بین 4 تیم برتر داشته باشد چون برنامه تاتنهام به آن‌ها شانس بیشتری نسبت به استون ویلا می‌دهد که هنوز در لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد.

این موضوع باعث شده که افراد در باشگاه‌های مختلف «یکپارچگی» برنامه‌ بازی‌ها و نقشی که زمان‌بندی مجدد ممکن است در سرنوشت قهرمان و 4 تیم برتر جدول بازی کند را زیر سوال ببرند.

منچسترسیتی اکنون به جای بازی مقابل تاتنهام که حریف سرسختی برای آن‌ها بود، در یک بازی آسان‌تر مقابل برایتون قرار می‌گیرد. واضح است که برنامه بازی‌ها به دلیل لغو بازی‌های جام حذفی و همچنین صعود باشگاه‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در آشفتگی کامل قرار گرفته است.

لیورپول هم با یک کابوس مشابه روبرو است و کلوپ شاهد بازی‌هایی است که در وقت ناهار شنبه پس از یک بازی اروپایی وسط هفته انجام می‌شود.

بازی سیتی مقابل تاتنهام یکی از 4 بازی‌ای است که هنوز تکلیف زمان آن مشخص نیست، مانند: منچستریونایتد - نیوکسل، چلسی - تاتنهام و برایتون - چلسی.

دیگر خبرها

  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!