Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:43:38 GMT

مهمترین رخدادهای ورزشی هفته گذشته در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۹۲۶

مهمترین رخدادهای ورزشی هفته گذشته در گلستان

***

مالک و سرمربی تیم ملوان بندرگز گفت: بازیکنان این تیم پس از گذراندن دوره فشرده تمرینات، آمادگی زیادی برای حضور در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور دارند و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستند.

مهران شهسوار اظهارداشت :‌ پس از اتمام رقابت های دور نخست، تمرینات خوبی را در بندرگز انجام دادیم و با ۱۳ بازیکن در رقابت های مرحله نهایی شرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بر خلاف ملوان بندرگز، تیم های رقیب برای این مرحله چند بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفته و تا حد توان تقویت شدند اما به آمادگی و انگیزه بازیکنان جوان و بومی خود ایمان داریم و با توجه به آمادگی مطلوب آنان برای برد به مصاف رقیبان خواهیم رفت.

شهسوار گفت که بازی نخست برابر فولاد هرمزگان، مهمترین بازی ملوان بندرگز در این مرحله است و در صورت پیروزی در این دیدار ۷۰ درصد مسیر صعود نماینده گلستان به لیگ برتر هموار می شود .مالک و سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز ادامه داد: پس از وداع با لیگ برتر در سال ۹۸ تصمیم داریم با بازگشت به سطح اول فوتبال ساحلی، بار دیگر هیاهو و نشاط فوتبالی را به گلستان برگردانیم.

***
دور نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان از شنبه هفته گذشته با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی در گرگان آغاز شد.
گلستان، خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گیلان و مرکزی هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها بودند.
در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در اولین مسابقه تیم گلستان با نتیجه ۴۱ بر ۱۹ تیم مرکزی را برد و در دومین مسابقه خوزستان بر نتیجه ۴۳ بر ۲۴ کرمانشاه را مغلوب کرد.تیم کبدی گلستان در دیدار نهایی با نتیجه ۵۴ بر ۲۳  مقابل خوزستان به پیروزی دست یافت و قهرمان شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر این که شهرداری متولی تیمداری و ورزش حرفه ای در استان نیست، گفت بر اساس پیش بینی ها برای حضور مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابتهای لیگ برتر و مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان هزینه تیمداری می شود.حجت اله مقسم افزود : اختصاص بخش قابل توجهی از اعتبارات ورزشی گرگان به بسکتبال مصداق کامل بی عدالتی است اگر قرار است شهردار در ورزش حرفه ای تیم داری کند باید این سرانه بین ۱۲ رشته ورزش شهر که در سطح نخست کشور در حال فعالیت است تقسیم شود.وی با اشاره به ضرورت حمایت از ورزش بسکتبال گرگان در لیگ برتر اظهارداشت این حمایت ها باید عادلانه باشد، یعنی همان مساعدتی که برای بسکتبال در نظر می گیریم باید برای  والیبال یا سایر رشته ها هم منظور شود.
ورزش همگانی که به عنوان وظیفه قانونی و تکلیف شهرداری است فراموش شده است. مقسم گفت : امیدواریم با تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و ایجاد ساز و کارها و تعیین شاخص های مناسب حمایت از ورزش و تیمداری از رشته های ورزشی گوناگون در شهر ساماندهی شود.

***

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" به مناسبت هفته ملی کودک ویژه کودکان محله کمتر توسعه یافته سیدآباد گنبدکاووس برگزار شد.
 کودکان محله سیدآباد گنبدکاووس به همراه خانواده‌های خود با شور و شوق فراوان در این جشنواره یک روزه شرکت کردند.پسران حاضر در این‌جشنواره  در رشته های پرتاب دارت، تیراندازی و هفت سنگ با هم رقابت کردند. 

***

هفته پنجم کورس اسبدوانی پاییزه آق‌قلا عصر امروز جمعه با رقابت ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در پنج دور هزار و هزار ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

کاروان تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در نخستین دیدار رقابت های لیگ برتر و صف آرایی مصاف نظم آوران نوین سیرجان،  گرگان را با بدرقه مدیران شهرداری به سمت تهران ترک کردند تیم شهرداری گرگان در گروه الف رقابت‌های لیگ برتر  با تیم‌های پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم آوران نوین سیرجان هم گروه است.این فصل از رقابت‌ها به میزبانی تهران در تالار بسکتبال آزادی برگزار میشود .شهرداری گرگان در دومین دیدارش به مصاف نیروی زمینی تهران خواهد رفت و دیدارهای سوم و چهارم این تیم روزهای چهارم و پنجم آبان ماه به ترتیب مقابل ذوب آهن اصفهان و صنعت مس کرمان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها استان گلستان کبدی بسکتبال فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان کبدی بسکتبال استان گلستان کبدی بسکتبال فوتبال ساحلی شهرداری گرگان ملوان بندرگز فوتبال ساحلی رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: رفت و آمد در این محور محدوده گردنه چالچیان به سبب برف و یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مصدقی افزود: بارش برف از حوالی ۴ صبح امروز آغاز شد و تا ۶ صبح ادامه یافت و ضخامت برف در شاهکوه و گردنه چالچیان به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید.

او افزود: ماشین آلات راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی در این مسیر هستند.

مصدقی افزود: بارش برف سبب کاهش دما در این محور شده است و یخ زدگی جاده رفت و آمد در این محور را سخت کرده است.

عادل مصدقی هم چنین از برقراری رفت و آمد در تمام مسیر‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد، محور‌های عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه و محور بایلر در گنبدکاووس مسدود شده بود با همت راهداران بازگشایی شد.

مصدقی با اشاره به اینکه راهداران در حال انجام عملیات راهداری در مسیر‌ها هستند، افزود: در شرایط کنونی به رانندگان توصیه می‌شود از رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

مصدقی از رانندگان خواست؛ با احتیاط کامل در جاده‌های گلستان رانندگی کنند و پیش از حرکت از تلفن ۱۴۱ از وضع راه‌ها مطلع شوند.

براساس اعلام هواشناسی گلستان، سامانه ناپایداری که از دیروز فعالیت بارشی خود را دراستان آغاز کرده بود، عصر امروز گلستان را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه