Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد ستاره باتجربه و کروات تیم رئال مادرید سال تنها یک سال دیگر به پایان می‌رسد.

خبرگزاری میزان - یکی از بازیکنان موفق تیم فوتبال رئال مادرید که نقش اساسی را در کسب موفقیت در سالیان اخیر برای کهکشانی‌های ایفا کرده، قطعاً لوکا مودریچ هافبک کروات این تیم است، اما خبر بد برای هواداران رئال آنست که قرارداد این ستاره خوش تکنیک جهان فوتبال تنها تا پایان سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودریچ امیدوار است که قراردادش با رئال برای یک فصل بیشتر یعنی تا ۲۰۲۳ تمدید شود و حتی خبر‌ها حاکیست که لوکیتا قصد دارد در پایان همان فصل با پیراهن رئال از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

البته لوکیتا در صورت عدم تمدید هم گزینه‌هایی را مد نظر قرار داده است که حضور در لیگ‌های انگلیس، آمریکا یا قطر می‌تواند مقصد احتمالی این بازیکن باشند.

بیشتر بخوانید: برزیل با تحقیر اروگوئه به جام جهانی نزدیک‌تر شد/ پیروزی آرژانتین در شب تساوی کلمبیا

انتهای پیام/

برچسب ها: رئال مادرید لوکا مودریچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال رئال مادرید لوکا مودریچ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است

هافبک جوان رئال مادرید می‌گوید تونی دوست دارد در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

طرفداری | هافبک فرانسوی رئال لوس بلانکوس از مهندس آلمانی رئال مادرید تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس، هافبک 34 ساله رئال مادرید از سال 2014 تا به الان در این باشگاه اسپانیایی توپ می‌زند و به همراه کهکشانی‌ها او موفق به کسب 20 جام ارزشمند از جمله 3 لالیگا، 4 لیگ قهرمانان اروپا و 5 جام باشگاه‌های جهان شده است. فرم عالی کروس در این فصل باعث شده تا هواداران و مدیران رئال مادرید بخواهند که او یک فصل دیگر در این تیم به کارش ادامه دهد و مهندس آلمانی لوس بلانکوس با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اورلین شوامنی، هافبک جوان فرانسوی رئال مادرید از تونی کروس تعریف کرده و او را یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال دانسته است.

تونی کروس، یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال، در این فصل در سطحی بسیار بالایی بازی می‌کند. او خیلی خوب است، اما وقتی الان با تونی صحبت می‌کنید، می‌گوید "شاید در پایان فصل خداحافظی کنم چون می‌خواهم در اوج باشم". درک این موضوع سخت است، اما درنهایت، من احساس می‌کنم که حق با اوست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت