Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از شهاب، شماری فلسطینی در جریان تظاهرات علیه تجاوزات صهیونیست‌ها در کرانه باختری با نظامیان صهیونیست درگیر شده و ده‌ها نفر از آنها زخمی شدند.

این تظاهرات در ابتدا به صورت مسالمت‌آمیز پیش می‌رفت ولی نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور به فلسطینی‌ها حمله کردند.

در جریان این درگیری‌ها ده‌ها فلسطینی زخمی یا دچار حالت خفگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع شمار زخمی‌های فلسطینی را حدود ۵۰ نفر اعلام کرده‌اند.

صهیونیست‌ها همچنین شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: درگیری در کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نظامیان صهیونیست به منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل حمله کرده و به سمت ساکنان این منطقه گاز اشک آور شلیک و تیراندازی کردند.

این عناصر متجاوز به اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس نیز حمله کردند. وزارت بهداشت فلسطین نیز از زخمی شدن دست کم شش فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان در منطقه برقا واقع در شرق رام الله خبر داد.

شهر طوباس، منطقه جبل جوهر در جنوب الخلیل، شهر بیت لحم و روستای مادما در جنوب نابلس نیز شاهد یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست بوده اند.

نظامیان اشغالگر همچنین به منطقه میثلون در جنوب جنین حمله کردند.

باشگاه اسیر فلسطین روز گذشته اعلام کرد که شمار فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری که به اسارت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درآمده‌اند باز هم افزایش یافته است.

بر اساس گزارش این مؤسسه حقوقی فلسطینی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش سه روزه خود به اردوگاه «نور شمس» در «طولکرم» واقع در کرانه باختری ۵۰ شهروند فلسطینی از جمله برخی افراد زخمی‌شده را بازداشت کرده است.

همچنین باشگاه اسیر فلسطین گزارش داد که شمار فلسطینی‌هایی که پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند به هشت هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6084990

دیگر خبرها

  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • افزایش آمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی