Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ظهر روز جمعه (دیروز) با حضور عوامل انتظامی، اورژانس و آتش نشانی رفسنجان در یکصد کیلومتری شمال مرکز استان کرمان، پیکر بی جان دختر اهل افغانستان از چاهی با عمق ۱۲۰ متر در کمربندی نزدیکی دانشگاه کار این شهرستان بیرون کشیده شد.

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مستقر در این شهرستان در تشریح جزییات این رویداد اعلام کرد: تحقیقات محلی پلیس از اردوگاه اتباع بیگانه افغان نیز به منظور روشن شدن ابعاد و علّت این قتل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: براساس شواهد و مستندات موجود به نظر می رسد هنگام بیرون کشیدن پیکر مقتوله حدود ۲۴ ساعت از قتل گذشته بوده ولی پزشک قانونی زمان دقیق قتل را باید اعلام کند.

شهسواری با بیان اینکه به احتمال قوی علّت قتل، ناموسی بوده است اظهارداشت: بررسی های پزشکی قانونی  مشخص می کند قتل قبل از انداختن مرحومه به چاه اتفاق رخ داده یا خیر.

وی ادامه داد: پدر دختر متواری است و اکنون دستور بررسی و تحقیق درباره قاتل و افراد مرتبط با قتل داده شده تا با دستگیری آنان ابعاد قتل روش شود.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی کرمان رفسنجان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی کرمان رفسنجان آسیب های اجتماعی کرمان رفسنجان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های جزیره قشم، و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله، به مقصد یکی از استان‌های همجوار متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • اخراج اجباری پناهجویان با مدرک روابط با کابل را تیره می‌کند
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری