Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – نمایندگان باشگاه الهلال عربستان که با شاخه گل به استقبال کاروان پرسپولیس در فرودگاه ریاض رفته بودند نتوانستند ژست میزبان خوب را حفظ کرده و عصبانیت مسئولان باشگاه ایرانی را درآوردند.

آنچه پیش از تمرین جمعه شب پرسپولیس در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض رُخ داد را می توانید در زیر بخوانید؛ اتوبوس زهوار در رفته برای تیم پرسپولیس!

برخلاف استقبال الهلالی‌ها و اتوبوس شیکی که اعضای کاروان پرسپولیس را از فرودگاه ریاض به هتل منتقل کرده بود این بار یک اتوبوس مستعمل و به قول سرخپوشان زهوار در رفته برای این تیم درنظر گرفته شد! اتوبوسی که اصلا شباهتی به اتوبوس شیک و مناسب برای نقل و انتقال تیم‌های مهمان نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چقدر راه تا ورزشگاه داریم؟

افشین پیروانی و دست اندرکاران تیم پرسپولیس قبل از حرکت اتوبوس از رزروشن هتل پرسیدند که فاصله تا ورزشگاه امیرفیصل بن فهد چند دقیقه است؟ جواب هم ۲۰ دقیقه بود و پرسپولیسی‌ها با این ذهنیت سوار اتوبوس شده و راننده هم راه افتاد. اسکورت پلیس ریاض

اعضای تیم پرسپولیس درحالی برای آخرین تمرین خود در زمین اصلی ورزشگاه محل مسابقه هتل را ترک کردند که پلیس ریاض هم اتوبوس حامل گل محمدی و شاگردانش را اسکورت می کرد. خودروی پلیس ریاض خیلی با طمأنینه و خونسرد کار خود را انجام می داد و اصلا عجله ای برای همراهی پرسپولیسی‌ها نداشت! آقای راننده چرا این قدر آرام حرکت می کنی؟!

اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس با سرعت بسیار پایین به سمت ورزشگاه حرکت می کرد که باعث تعجب بازیکنان تیم ایرانی شد! راننده اتوبوس با سرعت ۴۰ یا نهایتا ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کرد و در جواب اعتراض پرسپولیسی ها بسیار خونسرد و ریلکس بود! ۳۰ دقیقه گذشت اما خبری از ورزشگاه نبود!

درحالی که رزروشن هتل حیات ریجنسی به پرسپولیسی ها گفته بود فاصله بین این هتل و ورزشگاه محل مسابقه و تمرین بسیار کوتاه و حدود ۲۰ دقیقه است اما نیم ساعت پس از حرکت هنوز خبری از استادیوم نبود!

افشین پیروانی و یحیی گل محمدی نیز به راننده تذکر دادند چرا آرام حرکت می کنی و چرا نمی رسیم اما…

راننده اتوبوس که انگار توجیه شده بود سری تکان می داد و به اسکورت پلیس اشاره می کرد! چرخاندن پرسپولیسی ها دور ورزشگاه!

این همه ماجرای شیطنت راننده اتوبوس و پلیس اسکورت ریاض نبود. زمانی که اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس به استادیوم رسید باز راننده چند دور خودرو را دور ورزشگاه چرخاند!

پس از اعتراض پرسپولیسی ها بالاخره رضایت داد بایستد و جلوی در اصلی پارک کند تا گل محمدی و شاگردانش پیاده شده و تمرین کنند! پس از ۵۰ دقیقه پرسپولیسی ها پیاده شدند!

شیطنت راننده اتوبوس و اسکورت پلیس باعث شد مسیر ۲۰ دقیقه ای از هتل تا ورزشگاه حدود ۵۰ دقیقه به طول انجامد! اتفاقی که عصبانیت و ناراحتی سرخپوشان را به دنبال داشت اما یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس خیلی زود بچه ها را جمع و جور کردند. داد و فریاد افشین پیروانی!

افشین پیروانی مدیرتیم پرسپولیس به محض دیدن ناظر مسابقه شروع به اعتراض کرده و بر سر راننده اتوبوس و پلیس اسکورت ریاض نیز فریاد کشید.

او نسبت به این رفتار زشت و تأخیر عمدی در رساندن اعضای تیم پرسپولیس به محل تمرین اعتراض کرد و از ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز خواست این مسئله را گزارش کند. اتوبوس پرسپولیس ۲۰ دقیقه ای به هتل برگشت!

بلافاصله پس از پایان تمرین در ورزشگاه اصلی بازی، بازیکنان پرسپولیس سوار اتوبوس شدند تا به هتل برگردند. جالب آن که این بار اتوبوس حامل اعضای تیم این مسیر را ۲۰ دقیقه ای طی کرد تا ثابت شود در مسیر رفت شیطنتی صورت گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان ریاض افشین پیروانی الهلال عربستان خبر ویژه ریاض افشین پیروانی راننده اتوبوس تیم پرسپولیس پرسپولیسی ها اتوبوس حامل اعضای تیم ۲۰ دقیقه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین گادوین منشا که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد علاقه دارد دوباره به پرسپولیس برگردد اما احتمال این اتفاق بسیار کم است.منشا در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد حاشیه زیادی داشت به طوری که برانکو او را در اواسط فصل از این تیم کنار گذاشت.
با این شرایط به نظر می‌رسد بحث بازگشت منشا به پرسپولیس به فعالیت‌های رسانه‌ای او در فضای مجازی مرتبط خواهد بود. منشا در سال‌های اخیر کیفیت فنی خوبی هم نداشته به طوری که در هر تیمی حضور داشته مورد رضایت سرمربی قرار نگرفت و به همین دلیل تیم‌های مختلفی عوض کرده است!

کد خبر 840815 برچسب‌ها خبر ویژه باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین