Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین جمعه پرسپولیس در ورزشگاه فیصل بن فهد در شرایطی برگزار شد که کاروان سرخپوشان به دلیل ناهماهنگی‌های عجیب ۱۵ دقیقه دیر به محل تمرین رسید.

این موضوع در بدو ورود با اعتراض شدید افشین پیروانی به ناظر بازی همراه شد و نمایندگان پرسپولیس از مسئولان محلی و همینطور AFC خواستند که این مشکلات دیگر تکرار نشود چرا که برنامه زمانی تیم برای تمرین و ریکاوری به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، همچنین پیروانی نسبت به ناعدالتی در تقسیم سکوهای ورزشگاه برای بازی با الهلال اعتراض کرد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است زمانی که عربستان به عنوان میزبان این مرحله انتخاب شد، صعود هیچ تیمی به این مرحله قطعی نشده بود و بنابراین ریاض به عنوان میزبان در بازی‌های متمرکز معرفی شده است. پس هر دو تیم باید به اندازه برابر از سکوها سهم می‌بردند و حال که پرسپولیس به هر دلیلی نتوانسته به عربستان تماشاگر ببرد، نماینده عربستان نمی‌توانسته تمام ظرفیت ورزشگاه را برای خود کند.

در همین زمینه باشگاه پرسپولیس با یک نامه رسمی نیز نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض خود را به AFC اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی نسبت به بروز این اتفاقات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از بازی با الهلال از نحوه میزبانی عربستانی‌ها تقدیر و تشکر کرده بود.

پرسپولیس و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ امروز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین پیروانی فوتبال افشین پیروانی تیم فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند