Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام با بهره پایین طرفداران بسیاری دارد. بهره وام ها بسیار سنگین شده است. بانک مسکن باید وام های با بهره بسیار پایین تر در اختیار مردم قرار دهد. اخیرا بانک ها وام ودیعه مسکن می دهند.

 

جی پلاس؛  طی بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به بانک‌های عاملی مهلت ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن تا پایان آذرماه تمدید شد و بانک‌ها موظفند تا پایان بهمن ماه وام مذکور را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در ۲۲ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام متقاضیات دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان آذرماه تمدید شد. 

طی بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی با توجه تمدید مهلت ثبت نام وام اجاره، بانک‌ها و موسسات اعتباری موظفند حداکثر تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. 

ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ۲۶ خرداد آغاز شده است و همه مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند اکنون یا منتظر پاسخ استعلام خود هستند با به نظام بانکی معرفی شده‌اند.

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن چقدر است؟

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلان‌شهرها (شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه) ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است. همچنین، متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

متقاضیان همچنین باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

چنانچه متقاضی تا حداکثر ۲ هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنان اقدام نکند، درخواست متقاضی رد می‌شود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اصفهان بانک مرکزی قم مسکن مشهد تسهیلات کمک ودیعه ودیعه مسکن اجاره مسکن تا پایان بانک ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

امتداد - با گذشت تنها 8 ماه از آغاز فعالیت سامانه جدید تسهیلات غیرحضوری بانک کشاورزی با نام «آسان» بالغ بر 43 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 55 هزار میلیارد ریال از طریق این سامانه پرداخت شده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و … مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و … نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت آن است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت ان است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند