Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بر اساس اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز(شنبه ۲۴ مهر)، تعداد شهرستان‌های آبی استان بوشهر از ۲ به ۵ شهرستان افزایش یافته است.

اکنون ۵ شهرستان استان بوشهر آبی و ۵ شهرستان زرد هستند.

به این ترتیب جم، دشتستان، دیر، کنگان و گناوه در شرایط آبی و بوشهر، تنگستان، دشتی، دیلم و عسلویه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته ۸ شهرستان استان بوشهر بوشهر، تنگستان، عسلویه، دیلم، گناوه، دشتستان، دشتی و دیر در شرایط زرد کرونایی و ۲ شهرستان در شرایط جم و کنگان در وضعیت آبی کرونایی بودند.

مروری بر رنگ‌بندی کرونا از اواسط مرداد نشان می‌‎دهد، از ۱۶ مرداد همه شهرستان‌های استان در شرایط قرمز یا خیلی پرخطر قرار داشتند، سپس از شنبه ۶ شهریور، ۴ شهرستان شامل دشتی، دیر، دیلم و عسلویه از وضعیت قرمز کرونایی در آمدند و شرایطشان نارنجی شد.

بیشتر بخوانید

۸ شهرستان بوشهر زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند رنگ کرونایی نیمی از استان بوشهر زرد شد ۴ شهرستان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند

گناوه نیز از شنبه ۱۳ شهریور به رنگ نارنجی درآمد.

از ۲۰ شهریور همه ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط نارنجی کرونایی بودند.

از ۲۷ شهریور تا ۲ مهر وضعیت کرونایی ۵ شهرستان دیلم، گناوه، دشتستان، دیر وجم زرد و ۵ شهرستان بوشهر، تنگستان، دشتی، عسلویه نارنجی اعلام شده بود.

از ۱۰ تا ۱۶ مهر، جم و کنگان در وضعیت آبی، بوشهر، تنگستان و عسلویه نارنجی و دیلم، گناوه، دشتستان، دشتی و دیر در وضعیت زرد کرونایی بودند.

انتهای پیام/ک

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا کووید 19 رنگ بندی کرونا استان بوشهر زرد کرونایی ۵ شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شد

سیدعلی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۲۹ اسفند تا پایان روز پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از ۹۰ هزار مسافر نوروزی وارد شهرستان عسلویه شده‌اند.

فرماندار عسلویه افزود: از این تعداد مسافر نوروزی بخش قابل توجهی در شهرستان اقامت یافته‌اند و بخشی هم بدون اقامت از شهرستان عبور کرده‌اند همچنین بخشی از این مسافرینی که در شهرستان اقامت یافته‌اند در مدارس، کمپ‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی اسکان یافته‌اند.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی برای اسکان مسافرین در شرایط اضطراری نیز سالن‌های تربیت بدنی پیش بینی شده است.

فرماندار عسلویه اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری طبیعی، ساحلی و صنعتی شهرستان عسلویه هرساله پذیرای تعداد قابل توجهی گردشگر است که از سراسر کشور این شهرستان را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب می‌کنند.

هاشمی افزود: عمده مسافران امسال از جاذبه‌های گردشگری شهرستان عسلویه از جمله سواحل زیبای بنود هاله و چریف، جنگل‌های حرا و پارک ملی نایبند آبشار درزو اخند، آبشارهای کلات و بیدخون و روستای تاریخی بندو دیدن کرده‌اند و برای خرید انواع کالاهای ته لنجی به بازارهای عسلویه و نخل تقی مراجعه می‌کنند.

کد خبر 6062254

دیگر خبرها

  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • ۲ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های بندر امام حسن نجات یافتند
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز
  • ورود ۹۰ هزار مسافر به عسلویه
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شد
  • بیشترین میزان باران در گناوه با ۵۳ میلیمتر ثبت شد
  • کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق در گناوه