Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا یزدانی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد صنایع مازندران در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ هفته گذشته برگزار شد که ما در یگ گروه چهار تیمی قرار گرفتیم. البته از آنجا که ما فقط کسب عنوان قهرمانی را نشانه رفته ایم، با احترام به تمامی مدعیان، توجه چندانی به قرعه‌ها نداریم و فقط به پیروزی می‌اندیشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان پیشین کشتی جهان تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تیم صنایع مازندران در این فصل از مسابقات لیگ راضی کننده است. تیم ما برای قهرمانی بسته شده و می‌جنگیم تا بتوانیم هم قهرمان لیگ شویم و هم به پشتوانه سازی در کشتی کمک کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: اردوی تیم ما از امروز در شهرستان جویبار آغاز شده و منتظر اعلام رسمی آغاز مسابقات از سوی لیگ هستیم تا بر اساس آن برای اردوهای آتی برنامه ریزی کنیم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی درباره رقم قرارداد کشتی گیران تیمش عنوان کرد: مبلغ قرارداد کشتی‌گیران را طوری ثبت کرده و می‌کنیم که توان پرداخت آن را داشته باشیم. اینطور نیست که رقمی را به کشتی‌گیری پیشنهاد دهیم اما توان پرداخت آن را نداشته باشیم.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مهیا بودن شرایط برای مرحله نیمه نهایی و فینال چند کشتی‌گیر عنوان‌دار به تیم اضافه خواهد شد و پس از قهرمانی در لیگ به دنبال سکوی نخست جام باشگاه‌های جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، گروه‌بندی پیکارها به شرح زیر مشخص شد:

گروه الف: سهند ارس – آکادمی کشتی نادری خادم- هیأت کشتی لرستان

گروه ب: صنایع مازندران – ستارگان ساری- خراسان جنوبی- مقاومت تهران

گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک- جوانان البرز

گروه د: فولادین ذوب آمل – پاس ناجا- آلومینیوم حکمتی

کد خبر 5328407 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد رضا یزدانی لیگ کشتی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا الهلال عربستان حمید سجادی تکواندو مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس والیبال سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقرر شد سالن ورزشی شهید فخری‌زاده با قرارداد موجد حق انتفاع به مدت پنج سال در اختیار فدراسیون کشتی قرار گیرد و تمام هزینه‌های تجهیز و آماده‌سازی سالن برای کشتی نیز بر عهده فدراسیون خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، عمار ایزدیار صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در پایان یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه و مصوبه این جلسه در خصوص سالن ورزشی شهید فخری‌زاده، اظهار کرد: رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران درخواستی مبنی بر در اختیار گذاشتن سالن ورزشی شهید فخری‌زاده واقع در شیخ‌آباد را به منظور راه‌اندازی این سالن برای خانه کشتی کرج مطرح کرد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد این سالن را با قرارداد موجد حق انتفاع به مدت پنج سال در اختیار این فدراسیون قرار دهد و تمام هزینه‌های تجهیز و آماده‌سازی سالن برای کشتی نیز بر عهده خود فدراسیون خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در این راستا و با موافقت اعضای شورای شهر به شهرداری کرج اجازه داده شد تا با توجه به لایحه ارسالی، سالن ورزشی شهید فخری‌زاده را به مدت پنج سال با قرارداد موجد حق انتفاع در اختیار فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران قرار دهد که در کمیسیون با قید صورت‌جلسه کمیسیون فرهنگی و با لایحه شهرداری موافقت شد.

ایزدیار تصریح کرد: مقرر شد تجهیز صفر تا صد سالن حداکثر تا شش ماه توسط فدراسیون کشتی انجام شود و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان ناظر و قرارداد حق انتفاع در صورت عملکرد قابل قبول به صورت سالانه تمدید خواهد شد.

کد خبر 746151

دیگر خبرها

  • سفر «بلینکن» با تمرکز بر روسیه و ایران/ وزیر خارجه آمریکا از چین چه می‌خواهد؟
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید
  • سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت
  • تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست