Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون والیبال آسیا بار دیگر به تمجید ملی پوش والیبال ایران پرداخت.

به گزارش ایسنا، مرحله ‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (جمعه) پیگیری شد که در دیدار نهایی تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف العربی قطر رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به این قهرمانی پرداخت و نوشت: فولاد سیرجان شکست ناپذیر با استفاده از صابر کاظمی چپ دست ویرانگر موفق شد در فینال پیروز شود و جام قهرمانی را به نام خود کند.  

نماینده والیبال ایران در این رقابت توانست به پیروزی چشمگیر دست پیدا کند؛ پیروزی شگفت انگیز با رکورد بی نظیر شکست ناپذیری در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۱!

به گزارش ایسنا، صابر کاظمی در این رقابت ها با وجود مصدومیت عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن موفق شد در انتهای این رقابت ها عنوان ارزشمندترین بازیکن این جام را به نام خود کند.   مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های آسیا از سال ۱۹۹۹ آغاز شد و نمایندگان ایران تا کنون ۲۲ مدال شامل ۱۵ طلا، چهار نقره و سه برنز در این رقابت ها به دست آوردند.

تیم پیکان با کسب ۱۱ عنوان از جمله ۷ مقام قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ (شش دوره متوالی)، دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴  و دو مقام سومی در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۱۵ در این مسابقات به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا شناخته می‌شود.

نماینده ورامین (۲۰۱۴ و ۲۰۱۹) و بانک سرمایه (۲۰۱۶ و ۲۰۱۷) با دو قهرمانی، صنام با یک قهرمانی در سال ۲۰۰۴ و یک نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۲، تیم کاله مازندران با یک مقام قهرمانی در سال ۲۰۱۳ و یک عنوان سومی در سال ۲۰۱۲، خاتم اردکان با یک قهرمانی در سال ۲۰۱۸، تیم فولاد سیرجان با یک قهرمانی در سال ۲۰۲۱ و تیم سایپا با یک مقام نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۵، به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا سال ۲۰۲۱ به قرار زیر است:

فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)
العربی (قطر)
باروستنیک آلماتی (قزاقستان)
ناخون راتچاسیما (تایلند)
گاز جنوبی (عراق)
کاظمه اسپورت (کویت)
دایموند فود (تایلند)
AGMK (ازبکستان)
ربیسکو (فیلیپین)
CEB (سریلانکا)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال صابر کاظمی قهرمانی در سال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی

به نظر می‌رسد رقابت برای تصاحب دوبنده ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم بین کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی جدی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد.

وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد.

باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت.

براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

منبع: فارس

کد خبر 739691

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!