Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برخی از اعضای شورای شهر دوگنبدان و افراد مرتبط با پرونده، تفهیم اتهام شده و روانه زندان شدند.

به گزارش رکنا، حسن نگین تاجی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر، پرونده شهرداری‌ها در حال رسیدگی بوده و در روزهای اخیر نیز تعدادی از اعضای شورای شهری دوگنبدان روانه زندان شده و پرونده آنها در مراحل مقدماتی و رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در استان حمایت از تولید و سرمایه گذاری و مانع زدایی ها است، گفت: باید در راستای توسعه اقتصادی در استان و ایجاد اشتغال سرمایه گذاران را جذب کرد.

نگین تاجی افزود: ۵۰ واحد تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت‌های دستگاه قضائی و دریافت تسهیلات رونق تولید و رفع مشکلات، از تعطیلی و رکود رهایی یافتند.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس قوه قضائیه به استان در سال گذشته، ۱۵ هزار نامه داشتیم، گفت: پرونده‌های مسن ما خیلی کم هستند و بسیاری از این پرونده‌ها مختومه شده که در مجموع در استان هشت هزار و ۲۹۵ پرونده مسن مختومه شده و ۴۸۶ پرونده معوق باقی مانده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شورای شهر زندان اخبار حوادث زندان شورای شهر بازداشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت گلاره عباسی عکس گلاره عباسی ابلق گلاره عباسی ریحانه پارسا بازار آزاد ریحانه پارسا و پویان مختاری ریحانه پارسا اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال