Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@20:19:14 GMT

دانشگاهی که ۹۰ درصد اعضای خود را واکسینه کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۶۴۱۳

دانشگاهی که ۹۰ درصد اعضای خود را واکسینه کرد

دانشگاه ایالتی میشیگان اعلام کرد که جمعیت حداکثری افراد این دانشگاه در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایمنا، بنا بر اعلام مقامات دانشگاه ایالتی میشیگان تاکنون نزدیک به ۹۰ درصد از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در برابر کووید -۱۹ واکسینه شده‌اند.

این دانشگاه در ماه ژوئیه اعلام کرد که انتظار می‌رود تمامی دانشگاهیان این دانشگاه تا پایان ماه اوت در برابر کرونا واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز، تقریباً ۶۷ هزار نفر از دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

دانشگاه ایالتی میشیگان چهار هزار و ۳۳۹ درخواست معافیت از واکسن دریافت کرد که از میان آنها سه هزار و ۱۳۸ نفر مورد تأیید قرار گرفته است و بنا به اعلام این دانشگاه، این معافیت‌ها شامل معافیت‌های پزشکی و دینی بوده‌اند.

"دن اولسن" سخنگوی دانشگاه ایالتی میشیگان اظهار کرد: دیدن اینکه بسیاری از افراد جامعه دانشگاهی ما در برابر کووید -۱۹ واکسینه شده‌اند، دلگرم کننده است.

گفتنی است؛ دانشگاه "میشیگان" از ماه سپتامبر به صورت حضوری بازگشایی شد. در این راستا اقدامات متعددی برای محافظت دانشجویان در برابر کرونا در اولین روز آغاز سال تحصیلی جدید به کار گرفته شد که سبب شده دانشجویان، محوطه دانشگاه را عادی و نرمال توصیف کنند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: در سال گذشته دانشگاه سوت و کور بود، اما امسال شرایط تا حد زیادی طبیعی به نظر می‌رسد. همچنان یادآوری‌های متعددی در محوطه دانشگاه در رابطه با خطرات شیوع کرونا وجود دارد.

اعلام شده همه افراد دانشگاه میشیگان باید در محوطه دانشگاه‌ها و ساختمان‌ها از ماسک استفاده کنند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند. دانشجویان این دانشگاه معتقدند که درست است استفاده مداوم از ماسک آزاردهنده است، اما هیچ چیز نباید مانع بازگشت آنها به دانشگاه شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 529005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در جهان بازگشایی دانشگاه و کرونا بازگشایی دانشگاه بازگشایی دانشگاه ها شرط بازگشایی دانشگاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه ایالتی میشیگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسینه شدن سگ‌های صاحب دار در قاین علیه هاری

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی قاین گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با بیماری‌های مهلک مشترک بین انسان و دام، همکاران دولتی در واحد مبارزه برابر برنامه سالانه اقدام به مایه کوبی سگ‌های صاحبدار بر علیه بیماری خطرناک هاری می‌کنند.

او افزود: پارسال در این زمینه هزار و ۲۲۶ قلاده سگ صاحب دار به همت کارشناسان مبارزه شبکه بر علیه بیماری خطرناک هاری واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید

طرح واکسیناسیون سگ‌های صاحب دار آغاز شد

بلوکی مقدم اظهار کرد: بیماری هاری بیماری خطرناکی است که حیوانات حیات وحش، دام‌های اهلی و انسان را می‌تواند مبتلا کند و منجر به مرگ شود؛ بیماری هاری درمان ندارد و تنها گزینه پیش رو برای سلامت دام‌ها و انسان اقدامات پیشگیرانه علیه این بیماری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جریان جهانی بی‌اعتبار شدن مدارک دانشگاهی/ استخدام در تسلا هم مدرک نیاز ندارد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان/ شروط کسر مبلغ مذکور
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • شعار سال روشن‌کننده راه است
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • واکسینه شدن سگ‌های صاحب دار در قاین علیه هاری