Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:53:51 GMT

افزایش 20 درصدی قیمت آب در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۶۴۷۳

افزایش 20 درصدی قیمت آب در بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، قیمت آب آشامیدنی در بندرعباس 20 درصد افزایش یافته است.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: به علت هزینه های بالای شیرین سازی آب بخشی از این هزینه ها از مشترکان دریافت می شود.

رضایی در بخش پیگیری خبر 20 مرکز خلیج فارس افزود: در اردیبهشت امسال هم 7 درصد آب گران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین مشترکان پرمصرف تعرفه آب 16 درصد گران تر  محاسبه می شود و بصورت پلکانی افزایش می یابد.

در روزهای گذشته شماری از شهروندان در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از گران شدن ناگهانی آب گلایه کردند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب آشامیدنی گرانی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین فقیرتر شد

سطح فقر در آرژانتین در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ اندکی افزایش یافت و تورم فزاینده حتی قبل از شروع شوک درمانی خاویر میلی، رئیس جمهور این کشور، قدرت هزینه خانوارها را ضعیف کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس داده‌های دولتی که روز چهارشنبه منتشر شد، حدود ۴۱.۷ درصد از آرژانتینی‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ در فقر به سر بردند، در حالی که این رقم قبلا ۴۰.۱ درصد بود. این رقم فاصله چندانی با رکورد ۴۲ درصد که در طول پاندمی کرونا مشاهده شد، ندارد و پیش بینی می‌شود با کاهش هزینه‌های دولت تحت اقدامات ریاضتی شدید، همچنان افزایش یابد.

افزایش نرخ تورم سالانه به بیش از ۲۷۶ درصد، باعث افزایش نرخ فقر شد که بر اساس هزینه یک سبد کالاهای خانگی و متوسط دستمزد محاسبه می‌شود.

طبق اعلام شرکت مشاوره اِمپیریا مستقر در بوئنوس آیرس، تا دسامبر سال ۲۰۲۳، هزینه کالاهای اساسی از درآمدها پیشی گرفت. چک‌های حقوق در دسامبر نسبت به نوامبر، ۱۱ درصد کاهش یافت که بزرگترین کاهش درآمد ماهانه از زمان آغاز رصد آمار توسط دولت در ۲۹ سال گذشته است.

خاویر میلی از ۱۰ دسامبر که روی کار آمد، ارزش پول را ۵۴ درصد کاهش داد، نرخ بهره را پایین برد و اجازه داد مخارج عمومی به واسطه تورم، کاهش یابد. او به سبک اره برقی، تقریبا تمام کارهای عمومی را متوقف کرد، بودجه استانها را کاهش داد و به دنبال حذف ۷۰ هزار شغل دولتی است.

البته میلی در تلاش است تا از آرژانتینی‌های فقیر در برابر برخی از مشقات اقدامات ریاضتی محافظت کند. چند روز قبل از انتشار داده‌های فقر، دولت آرژانتین افزایش هزینه‌های جدید را برای برخی از رایج‌ترین برنامه‌های رفاهی تصویب کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اقتصاد آرژانتین در سه ماهه چهارم سال میلادی گذشته، ۱.۹ درصد کوچک شد و اقتصاددانان رشد منفی شدیدتر ۳.۵ درصدی را برای سال ۲۰۲۴ پیش بینی کرده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • آرژانتین فقیرتر شد
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال
  • قیمت مسکن در اقتصادهای پیشرفته مقرون به صرفه است؟