Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب این تیترها آمده است: آلودگی، بیماری و بیکاری سهم بوشهری‌ها، پولش برای دیگران، بازی وارث خان، قلعه را به ناکجاآباد نیستی سوق می‌دهد، گمنه زنی‌ها در مورد زمان بازگشت به مذاکرات وین؛ رایزنی‌های فشرده در تهران ادامه دارد، بهزیستی در شرایط کرونایی به ما کمک نکرد، در روزگار سخت صادرات نفت خام؛ صنعت نفت به سمت پالایش باید برود، وعده ارزان شدن مسکن سازنده‌ها را فراری داد؛ لزوم بازگشت استانداردسازی به سینمای ایران و قنبری برای ایجاد یک انقلاب جدید به شاهین آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین صفحه روزنامه پیام عسلویه می‌توان این تیترها را دید: در بازگشایی‌ها شتابزده عمل نشود، مصوبه‌های سفر رئیس جمهوری به جد پیگیری می‌شود، به‌روزرسانی جرایم قانون حفاظت از دریا‌ها و رودخانه‌ها در برابر آلودگی نفتی، صنایع مستقر در استان بوشهر در توسعه استان مشارکت کنند، «دولتی‌ها» صاحب بیشترین داروخانه‌ها، یک میلیون دوز واکسن در استان بوشهر تزریق شد، روضه آب، و عقد فروش اقساطی سوسیس و کالباس!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر سفر استانی وزارت نفت کرونا ویروس میراث فرهنگی فوتبال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها