Web Analytics Made Easy - Statcounter

برند آکوادی با تأکید بر تولید ملی طراحی و تولید گردیده تا شادابی بخش روح زندگی ما باشد.

به گزارش برنا، آب، هستی بخش زندگی ما. نماد آغاز حیات، روشنی و طراوات. حس آب بر سر انگشتان شما داستانی را بازگو می‌کند از قلب اقیانوس‌ها. برای خواندن این داستان عمیق و زیبا باید چشمان خود را بست، و تنها حس کرد که چگونه قطراتش بر پوست می‌نشینند و روح و جانی تازه به آن می‌بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این طراوات و نشاط از اعماق اقیانوس در کریستالی زیبا جمع آوری شده و عطر آکوادی نام گرفته تا باشد هدیه‌ای برای شما از دل طبیعت بکر و بی بدیل.

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان شاید دوست داشته باشید شما نیز عطری میوه‌ای و شاد را در هوای سرد تجربه کنید. یا شاید قصد داشته باشید هدیه‌ای زیبا برای دوستان و آشنایان خود که متولد این ماه هستند تهیه کنید. با ما همراه شوید تا به سفری به اعماق دریا رویم و بهترین عطر را از دست پریان آب دریافت کنیم. عطری با 12 رفرنس متنوع که از منظومه آبی تهیه شده‌اند. جالب است بدانید هر یک از آن‌ها داستانی در دل خود دارند که شنیدنش خالی از لطف نیست. شاید شما خود تبدیل به نقش اول این داستان‌ها شوید.

آکوادی گوهری از جنس آب

انتخاب هدیه برای عزیزانمان شاید یکی از سخت‌ترین کارها باشد. انتخاب هدیه‌ای که در خاطرشان باقی بماند و همواره از آن به خوشی یاد کنند. برند آکوادی با رایحه های متنوع خود این امکان را فراهم کرده تا بتوانیم بهترین هدیه را به افرادی که دوستشان داریم تقدیم کنیم. عطری که با بوی جادویی خود جانی تازه به تن خسته ما می‌بخشد.

برند آکوادی با تأکید بر تولید ملی طراحی و تولید گردیده تا شادابی بخش روح زندگی ما باشد. می‌دانید که عطرها تنها برای عطر خوش ساخته نشده‌اند، بلکه باعث می‌شوند تا روحیه ما تغییر کند. عطری از دل طبیعت که باعث می‌شود احساس کنیم در میان امواج دریا غوطه‌ور هستیم و آبی بی‌کران آن را هر لحظه حس می‌کنیم. به خصوص برای عزیزانی که هر روز سخت در محیط‌های بسته مشغول به کار هستند در راستای تجربه‌ی حسی نو و روحیه گرفتن از آن تأثیر بسیاری خواهد داشت.

آکوادی داستانی را از قطرات بلورین می‌گوید که در کریستالی جادویی جمع شده‌اند و تنها باید آن را حس نمود تا درک کرد چه عمقی دارد. شاید حتی درک آن برای نابینایان عزیز راحت‌تر از هر فرد دیگری باشد. همان‌طور که اشاره کردیم این تولید ملی توسط برند آکوادی ساخته شده است. و نکته نوین و مثبتی که دارد این است که این عطر می تواند  هدیه‌ای برای نابینایان عزیز باشد.

چرا که در طراحی نهایی محصول این نکته دیده شده تا عطر با طراحی ویژه نابینایان باشد. در واقع  هم در جعبه محصول و هم در کاتالوگ علاوه بر اینکه به دو زبان فارسی و انگلیسی تدوین شده  است از خط بریل نیز  استفاده شده است. شاید به دنبال هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای عزیزان خود باشید، چنین ایده‌ای در قالب یک هدیه‌ای ماندگار می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

در کاتالوگ تمامی 12 رفرنس برند آکوادی آورده شده تا انتخاب برای همگان باز گذاشته شود.

رفرنس‌های مردانه آکوادی:

عطر آکوادی رفرنس مردانه شامل موارد زیر می‌شوند:

دارک نایت پور هوم مرات چمپیون کینگ باکارات رفرنس‌های زنانه آکوادی

عطر آکوادی رفرنس زنانه شامل موارد زیر می‌شوند:

پور فم کوئین کریستال المنت آتالیا گلمور

شما به‌دنبال چه عطر و بویی هستید؟ بوی گل یا مرکبات؟ شاید هم به‌دنبال عطری با بوی دریا باشید. تنوع عطرهای آکوادی این امکان را فراهم کرده تا هر فردی از هر سلیقه بتواند عطر دلخواه خود را بیابد. اجازه دهید تا نگاهی سریع به رفرنس‌های موجود برند آکوادی بیندازیم.

آیا به نام هر یک از رفرنس‌ها دقت کرده‌اید؟ اگر به بخش سایت آکوادی سری بزنید می‌توانید داستان هر یک از این عطرها و ایده‌ای که خالق آن‌ها داشته است را کشف کنید.

عطری با طراحی نوآورانه و ملی

این محصول با افتخار تولید ملی و تولید داخلی است. مجموعه امیدان تجارت اروند با تأکید بر این مسئله، علاوه‌بر آنکه عطرهایی با بوی خاص تهیه کرده است، برای نخستین‌بار طراحی ویژه‌ای مخصوص نابینایان را نیز به اجرا در آورده است. احترام به حقوق مشتریان پایه و اساس قوانین تدوین شده در این مجموعه است و همواره سعی دارد تا بهترین‌ها را برای هم میهنان خود تهیه و تولید نماید.

برای افرادی که قصد دارند تا عطری تازه را امتحان کنند یا دوست دارند هدیه‌ای ویژه و خاص تهیه نمایند، مجموعه عطرهای آکوا دی را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین با فرا رسیدن روز عصای سفید تهیه این هدیه کوچک و دوست داشتنی برای نابینایان عزیز می‌تواند یک روز خاطره انگیز را بقرای آنها رقم بزند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید ملی رفرنس ها هدیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با کدام موشک و پهپاد به رژیم اسرائیل پاسخ داد؟

ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به جنایت رژیم صهیونیستی در روز ۱۳ فروردین و شهادت ۷ مستشار بلند پایه نظامی کشورمان که در کنسولگری ایران در دمشق حضور داشتن آغاز شد.

بر اساس تصاویر و اخبار به دست آمده در این مرحله سپاه ده‌ها پهپاد انتحاری از نوع شاهد ۱۳۶ را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. برخی منابع خبری مدعی شدند در اولین موج حملات نیروی هوافضای سپاه صدها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

شاهد ۱۳۱ و شاهد ۱۳۶ پهپادهای انتحاری ایرانی با بدنه دلتا (مثلثی‌شکل) هستند و از موتورهای پیستونی به‌عنوان پیشران بهره می‌برند. هرچند این دو پهپاد بسیار شبیه هم هستند اما شاهد ۱۳۱ ابعادی کوچک‌تر از شاهد ۱۳۶ دارد و به همین دلیل برخی مشخصات عملکردی و ظاهری آن با شاهد ۱۳۶ متفاوت است.

یکی از تفاوت‌های ظاهری شاهد ۱۳۱ با شاهد ۱۳۶ که شاید به تمایز این دو پهپاد هم کمک می‌کند، تفاوتی است که در بالک‌های انتهایی آنها وجود دارد، در شاهد ۱۳۶ این بالک‌های در بالا و پایین بدنه وجود دارند و در شاهد ۱۳۱ این بالک‌ها فقط در بالای بدنه قرار گرفتند.

موشک راهبردیِ برد بلند و نقطه زن خرمشهر ۴

موشک راهبردی برد بلند و نقطه زن خرمشهر ۴ یکی دیگر از تسلیحات و سامانه‌های بکار گرفته شده برای هدف قراردادن سرزمین‌های اشغالی است.

این موشک از پیشرفته‌ترین موشک‌های طراحی شده توسط متخصصان سازمان هوافضای وزارت دفاع است که برد آن ۲۰۰۰ کیلومتر بوده و مجهز به سر جنگی از نوع شدید الانفجار با وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم می‌باشد.

این موشک برای ایجاد قابلیت‌های تاکتیکی، به یکی از پیشرفته‌ترین موتورهای سوخت مایع تجهیز گردیده و به نحوی طراحی شده است و موتور در مخزن سوخت قرار گرفته که این امر باعث کاهش طول موشک به حدود ۱۳ متر شده است.

سرجنگی این موشک با طول حدود ۴ متر، یکی از بزرگترین و اثر بخش ترین سرجنگی های تولید شده می‌باشد که قابلیت حمل بیش از یک تن مواد ناریه داراست.

سرعت بالای اصابت سرجنگی به هدف، باعث می‌شود سیستم‌های پدافندی دشمن، قادر به تشخیص و رهگیری و اقدام جهت انهدام سرجنگی را نداشته باشند.

تفاوت این موشک با سایر نسل‌های قبلی خود تأمین دقت نقطه زنی در فاز میانی (پرواز بالای جو) می‌باشد.

به این بهانه برخی از مهمترین موشک‌ها و پهپاد های ایرانی که قابلیت بکارگیری علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارند مورد برسی قرار داده‌ایم.

موشک بالستیک هایپرسونیک «فتاح»

۱۹ آبان ماه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته خبر داد که قادر است از سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته عبور کند و آن‌ها را هدف قرار دهد.

این موشک سرعت بالایی دارد و در جو و خارج از جو می‌تواند مانور دهد و از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند. این موشک سامانه‌های ضدموشکی دشمن را هدف قرار می‌دهد و یک جهش بزرگ نسلی در حوزه موشکی است.

موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد و به دلیل نوع حرکت آنکه در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.

سرعت موشک فتاح ۱۳ ماخ است، برد این موشک ۱۴۰۰ کیلومتر تعیین شده که در محدوده هدف به صورت دقیق اصابت کند.

موشک فتاح، موشکی است که در دنیا کم‌نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد؛ موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضد موشک‌هایی ساخته شده است.

هایپرسونیک «فتاح ۲»

۲۸ آبان ۱۴۰۲ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دایمی این نیرو بازدید کردند.

در این نمایشگاه که شامل بخش‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بود، دستاوردهای جدید و به‌روز شده دانشمندان و متخصصان جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران تحت عنوان «از ایده تا محصولِ تمام ایرانی» به نمایش گذاشته شده بود.

همزمان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نمایشگاه، از موشک کروز هایپرسونیک «فتاح ۲» نیز رونمایی شد. فتاح ۲ موشک هایپرسونیک (ابرفراصوت) با قابلیت گلاید است که در دسته تسلیحات هایپرسونیک HGV دسته‌بندی می‌شود.

موشک «خرمشهر»

موشک «خرمشهر» یکی از آخرین دستاورد موشکی رونمایی شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشک‌های بالستیک است. این موشک که در رژه ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۶ رونمایی شد، ظاهری متفاوت‌تر از دیگر موشک‌های ایرانی دارد و اطلاعات زیادی از ابعاد فنی آن منتشر نشده است. برد این موشک ۲۰۰۰ کیلومتر و قابلیت حمل چند سرجنگی را تا وزن ۱۸۰۰ کیلوگرم دارد که قدرت تخریب آن را چندین برابر بیشتر از موشک‌های دیگر می‌سازد.

به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه، ابعاد کوچک‌تر این موشک قابلیت استفاده تاکتیکی از آن را فراهم می‌آورد.

 
توضیح تصویر بالا: رونمایی از موشک خرمشهر در رژه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

موشک «سجیل»

سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران است که با بهره گیری از موتوری دو مرحله‌ای، قادر به انهدام اهداف در برد ۲۰۰۰ کیلومتری است. تا پیش از رونمایی از موشک خرمشهر، سجیل پیشرفته‌ترین موشک ساخت ایران به حساب می‌آمد چراکه با بهره گیری از سوخت جامد، توانایی حمل سرجنگی به وزن ۶۵۰ کیلوگرم را داشت. سرعت بالای موشک در فاز نهایی که قریب به ۱۴ برابر سرعت صوت است، سجیل را در برابر انواع سامانه‌های ضد بالستیکی مصون می‌سازد.

حداکثر برد موشک سجیل ۲۰۰۰ کیلومتر و وزن موشک ۲۳۵۴۰ کیلوگرم که طول آن ۱۸.۲۱ متر و وزن سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرم است که از سوخت جامد برخوردار است.

موشک «عماد»

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاعی ایران در سال۱۳۹۴ تست موفقیت آمیز موشک بالستیک «عماد» در شرایط خاص منطقه‌ای و بین‌المللی بود؛ در آستانه محرم حسینی فرزندان ملت بزرگ ایران در وزارت دفاع موشک دوربرد «عماد» نسل جدید موشک‌های بالستیک زمین به زمین جمهوری اسلامی ایران را با موفقیت آزمایش کردند. آزمایش این موشک در شرایطی که آمریکا و هم‌پیمانانش تمرکز اصلی خود را بر محدودیت صنعت موشکی گذاشته بودند، دستاورد مهمی به شمار می‌رفت.‌

 

موشک عماد که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع صورت پذیرفته است، نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف است؛ که قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده به طور کامل منهدم کند.

طراحی، ساخت و آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد با برد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر یک جهش فناورانه و عملیاتی در این حوزه راهبردی به شمار می‌رود. البته تست این موشک در شرایطی اتفاق افتاد که غربی‌ها گمان می‌کردند جمهوری اسلامی ایران از توسعه توان موشکی خود دست بر می‌دارد، اما تست عماد تمام این رویاها را از بین برد.

موشک «قدر F»

موشک بالستیک و دوربرد قدرF با برد ۲۰۰۰ کیلومتر از نوع سوخت مایع است که با سرجنگی های مختلف بارشی و شدید الانفجار قابلیت انهدام اهداف را با دقت زیاد تا برد ۲۰۰۰ کیلومتر دارد.

در اسفندماه ۱۳۹۴ و در جریان برگزاری رزمایش موشکی «اقتدار ولایت» دو فروند موشک قدر از نوع قدرF و قدرH از ارتفاعات البرز شرقی به سوی اهدافی در سواحل مکران شلیک شد که روی موشک قدرF شعار معروف «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» به زبان عبری نوشته شده بود.

برد موشک قدر-F حدود ۲ هزار کیلومتر با وزن ۱۷۴۵۸ کیلوگرم و وزن سر جنگی ۶۴۰ کیلوگرمی دارد.

 
توضیح تصویر بالا: شلیک موشک قدر-F از ارتفاعات البرز شرقی

پهپاد «آرش ۲»

پهپاد «آرش ۲» یکی از پهپادهای ایرانی با برد ۲۰۰۰ کیلومتری است که توسط متخصصان ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و تولید شده است.

 

این پهپاد که از یک موتور پیستونی بهره می‌برد بدنه‌ای استوانه‌ای شکل با یک تیل عمودی دارد و دو بال آن در انتهای بدنه قرار گرفته‌اند. پهپاد آرش از روش پرتاب به‌وسیله «جیتو» استفاده می‌کند و همین امر آن را بی‌نیاز از باند برای پرواز کرده است.

به این ترتیب پهپاد آرش قادر است از انواع پرتابگرهای متحرک به سمت اهداف به پرواز درآید و این موضوع آن را به یک پهپاد راهکنشی با قابلیت تحرک بالا مبدل می‌سازد که به بهره‌برداران آن امکان بکارگیری از آن در محیط‌های مختلف جغرافیایی را می‌دهد.

مشخصات کلی پهپاد انتحاری آرش -۲:

طول: ~ ۴.۵ متر
طول بال‌ها: ~ ۴ متر
سقف سرویس: ۳۶۵۷ متر
موتور: MD۵۵۰ یا MDSO-۴-۵۲۰ طوفان با قدرت ۵۰ اسب بخار
حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
برد: ۲۰۰۰ کیلومتر
وزن: ~ ۲۰۰ کیلوگرم

کرار متنوع‌ترین پهپاد ایرانی

پهپاد کرار ساخت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) به طور رسمی در روز صنعت دفاعی در سال ۱۳۸۹ رونمایی شد. دو مأموریت اصلی این پهپاد در آن زمان، استفاده به عنوان هدف پرنده برای آزمایش سامانه‌های راداری و پدافندی و اجرای عملیات بمباران هوایی عنوان شد. تا امروز ۴ نسل از پهپاد کرار معرفی شده است که تفاوت‌های مختصری در ابعاد و مشخصات پروازی اما مأموریت‌های متنوع دارند. همه انواع پهپاد کرار با استفاده از پرتابگر ریلی و شتاب دهنده سوخت جامد پرتاب شده و شیوه فرود آنها نیز با چتر و کیسه هوا است.

 

پهپاد انتحاری «کرار»

پهپاد انتحاری کرار به عنوان جدیدترین عضو خانواده این پهپاد پرکاربرد ایرانی در رزمایش پدافند هوایی سال ۱۳۹۸ معرفی شد. هدف از توسعه این نمونه، اجرای عملیات تندخیز (اسکرامبل) به منظور مقابله با اهداف هوایی مهاجم بیان شده است.

طول ۳.۷۵، دهانه بال ۳.۱ و ارتفاع ۱.۵ متر و بیشینه وزن برخاست ۷۵۰ کیلوگرم با قابلیت حمل محموله ۲۵۰ کیلوگرمی از ویژگی‌های پهپاد کرار -۳ است. این نمونه به سقف پرواز ۳۵۰۰۰ پا معادل ۱۰۶۷۰ متر، سرعت نهایی ۷۰۰ و سرعت پیمایشی ۶۵۰ کیلومتر بر ساعت دست یافته و مداومت پروازی ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه دارد. در این نمونه از موتور جت طلوع -۴ با سوخت JP-۴ استفاده شده و جنس بدنه نیز عمدتاً از آلومینیوم است.

برای سایر نمونه‌های کرار قابلیت پرواز تا ارتفاع ۴۰۰۰۰ پا معادل ۱۲۲۰۰ متر و سرعت نهایی ۹۰۰ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. پهپادهای کرار در صورت پرواز با ارتباط مستقیم با ایستگاه مبدأ تا برد ۲۰۰ کیلومتر (کرار -۳) و در صورت پرواز برنامه‌ریزی شده خودکار بدون نیاز به ارتباط دایم با ایستگاه بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر برد دارد.

با افزوده شدن سامانه‌های ناوبری متفاوت و نیز یک جستجوگر اپتیکی به نوک دماغه و البته خط امن داده بین پهپاد و ایستگاه‌های فرماندهی پدافند هوایی، کرار انتحاری این قابلیت را پیدا کرده است تا به صورت خودکار از محل ذخیره خود که می‌تواند هر نقطه‌ای در کشور باشد به پرواز در آمده و با دریافت مستقیم اطلاعات هدف، با بهینه‌ترین مسیر اوج گیری، به سمت آن حرکت کند. کرار انتحاری با اصابت مستقیم یا نزدیک شدن تا فاصله مناسب از هدف، عمل انفجار سرجنگی را به انجام می‌رساند.

این مطلب نخستین بار در خبرگزاری مهر منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
  • تولید نخستین آنتن ۶۰ گیگاهرتزی جهان/ مسیر توسعه «سیکس جی» هموار شد
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • نخستین فیلم شهیدآوینی پس از ۴۴ سال روی پرده رفت
  • ادوبی پریمیر پرو به هوش مصنوعی تولید و ویرایش ویدیو مجهز می‌شود
  • راهنمای ماشینکاری فولاد CK45: نکات کلیدی کار با فولاد CK45
  • هدیه ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد
  • ایران با کدام موشک و پهپاد به رژیم اسرائیل پاسخ داد؟
  • ◄ موشک های کروز ابومهدی به اسرائیل شلیک شد؟ تصاویر