Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، همچنین بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام با نارنجی شدن وضعیت کرونا در ۲ شهرستان دیگر، تعداد شهرستان های نارنجی این استان به پنج مورد افزایش یافت.

طبق مصوبه ستاد کرونا کارمندان دستگاه های دولتی که تاکنون به دلایل مختلف موفق به تزریق واکسن نشده اند باید تا پایان مهرماه واکسن تزریق کنند تا اجازه حضور در ادارات محل خدمت خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به احتمال بازگشایی مدارس در ماه آینده تمامی دانش آموزان پایه های متوسطه اول و دوم باید تا ۱۵ آبان ماه واکسن زده باشند و طبق آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ۵۸ درصد دانش آموزان ایلام اقدام به تزریق واکسن کرده اند.

هرچند تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار دُز واکسن برای اقشار مختلف بالای ۱۲ سال استان معادل ۷۲ درصد کل جمعیت بالای ۱۲ سال تزریق شده است اما بنا به گفته مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری ایلام، تنها ۶ درصد از جمعیت مادران باردار یک یا هر ۲ نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

هفته گذشته با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مدیران کل جدید و قدیم کمیته امداد استان ایلام تودیع و معارفه شدند.

با توجه به برگزاری انتخابات پارلمانی در کشور عراق، هفته گذشته مرز تجاری مهران به مدت ۳ روز طی روزهای شنبه تا دوشنبه تعطیل شد.

هفته گذشته مدیرکل راه و شهرسازی از عملیاتی شدن و آغاز احداث پروژه مهم و ملی راه آهن در استان خبر داد تا آرزوی دیرینه مردم این استان پس از گذشت سال ها کش و قوس گامی به تحقق نزدیک تر شود.

معاون استاندار: پیک کرونا در ایلام هنوز فروکش نکرده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به آمار موجود پیک کرونا در استان هنوز فروکش نکرده و رسانه ها باید هشدار لازم را همچنان برای آگاهی بخشی مردم منتشر کنند.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی مبارز با کرونا اظهار داشت: مهمترین بحث واکسیناسیون دانش آموزان است که باید آموزش و پرورش و فرمانداران به ویژه در شهرستان ایلام پیگیر وضعیت واکسن کرونا دانش آموزان باشند.

۲ شهرستان ایلام از وضعیت زرد به نارنجی تغییر یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲ شهرستان آبدانان و دره شهر از وضعیت زرد خارج و به رنگ نارنجی تغییر و تعداد شهرهای نارنجی ایلام به پنج شهر افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان شامگاه جمعه اظهار داشت: شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، دره شهر و آبدانان هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارند.

۷۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال ایلام واکسن کرونا زده اند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از ۷۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان تاکنون حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده اند.

دکتر جمیل صادقی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تا روز گذشته بیش از ۵۰۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده که ۳۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در مرحله اول روزانه و ۱۶۰ هزار دُز نیز در مرحله دوم روزانه در سطح استان تزریق شده است.

تنها ۶ درصد زنان باردار در ایلام دز دوم واکسن را تزریق کرده اند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام با اشاره به اینکه تنها ۶ درصد زنان باردار در این استان تاکنون دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند خواستار بررسی علت عدم استقبال زنان باردار از تزریق واکسن شد.

زینب شیرخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی آمار واکسیناسیون مادران باردار ۳۶ درصد است که ضعیف است.
وی تاکید کرد: بر اساس آمار تزریق دز دوم واکسن کرونا در زنان باردار تنها ۶ درصد بوده است.

پایان مهرآخرین فرصت کارکنان‌ دستگاه های ایلام برای تزریق واکسن کروناست

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با یادآوری اینکه خدمات اداری تنها در ازای رصد کارت واکسن کرونا به متقاضیان ارائه خواهد شد، گفت: پایان مهرماه، آخرین فرصت برای تزریق واکسن کرونا توسط کارمندان دستگاه های اجرایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، عهدیه طهماسبی روز پنجشنبه اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد کرونا با توجه به واگیر بودن بیماری کرونا ویروس و سرعت انتقال آن به سایرین، خدمات اداری با رصد کارت واکسیناسیون ارائه می شود.

کارمندان تا ابتدای آبان دز اول واکسن را تزریق کنند

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام از کارمندانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند، خواست تا ابتدای آبان دز اول را تزریق کنند.

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: سلامت دانش آموزان و مردم یکی از مهمترین وظایف ما در جامعه است و اکنون برای پیشگیری از مرگ و میر ابتلا به کرونا باید تزریق واکسن جزو اولویت ها باشد.

دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه تا نیمه آبان واکسن تزریق کنند

رییس قرارگاه کرونا ایلام گفت: ۱۰۰ درصد دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه استان باید تا ۱۵ آبان ماه واکسن کرونا را تزریق کنند.

جهانگیر رستمزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در نیمه دوم آبان ماه واکسینه کردن دانش آموزان در افزایش سطح ایمنی آنان در برابر کرونا موثر است.

پوشش واکسیناسیون دانش آموزان در ایلام به ۵۸ درصد رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تزریق واکسن کرونا به بیش از نیمی از دانش آموزان ایلامی خبر داد و گفت: تاکنون ۵۸،۵ درصد دانش آموزان این استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند .

دکتر جمیل صادقی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد کل دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان ۴۸ هزار و ۸۰۵ نفر است که از این تعداد تا روز گذشته ۲۸ هزار و ۷۴۰ نفر با پوشش ۵۸/۸ درصد از دانش آموزان استان واکسینه شده اند.

فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام حضوری شد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: آموزش و فعالیت های این مراکز همزمان با هفته ملی کودک به صورت حضوری از سر گرفته شد.

محمدرضا رستم پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنا به ابلاغیه سازمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و باتوجه به شرایط کرونا، کلاس ها و کارگاه های حضوری مراکز کانون از هفته جاری با حضور اعضا و مربیان آنها بعد از نزدیک به ۲ سال وقفه به صورت حضوری آغاز شد.

۲۴ هزار میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری به ایلام اختصاص یافت

استاندار ایلام گفت: ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری با اولویت به چهار حوزه نفت و گاز، کشاورزی، اربعین و گردشگری به ایلام اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری شامگاه دوشنبه در نشست ستاد بحران استان اظهار داشت: علاوه بر تخصیص بودجه برای هر بخش، اما اولویت توسعه و پیشرفت ایلام در سفر رییس جمهوری به چهار حوزه  نفت و گاز، کشاورزی، تکمیل زیرساخت های اربعین و سرمایه گذاری در در حوزه گردشگری بود.

اتصال ایلام به شبکه ریلی عملیاتی شد

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از عملیاتی شدن اتصال استان به شبکه ریلی خبر داد و گفت: ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال جاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، عبدالله بهادری روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه راه استان پروژه راه آهن است، این پروژه با توجه به اهمیت و ضرورتی که برای احداث آن وجود دارد از سال ۹۱ استارت خورد اما به دلایل محدودیت‌های اعتباری، این پروژه تا ابتدای سال جاری متوقف بوده است.

فرمانده انتظامی: چهار هزار و ۸۰۰ پرونده قضایی در ایلام مختومه شد

فرمانده انتظامی ایلام از مختومه شدن چهار و هزار و ۸۰۰ پرونده قضایی طی ۲ سال گذشته تاکنون در این استان خبر داد و گفت: استقرار مددکاران اجتماعی و روانشناسان در کلانتری ها و ارائه مشاوره رایگان در این موفقیت تاثیر گذار بوده است.

به گزارش ایرنا، سردار دلاور القاصی مهر روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: تمامی اقدامات و موفقیت ها پلیس با حمایت، همراهی و پشتیبانی کردم بوده است و همه اقدامات شبانه روزی پلیس در برخورد با جرایم به منظور بالا بردن احساس امنیت برای مردم است.

۷۵ پرونده‌ قصور پزشکی ایلام منجر به صدور حکم شدند

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: از مجموع ۴۳۳ پرونده قصور پزشکی این استان در دوره چهار ساله ۹۶ تا ۱۴۰۰ تعداد ۷۵ مورد به محکومیت ختم شد که این آمار بالا نشانگر قاطعیت این مجموعه برای صیانت از حقوق بیماران است.

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا رمضانی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: مهم ترین رسالت و هدف این سازمان حفظ حقوق بیمار و پزشک و حمایت از آنان در چارچوب ضوابط قانونی با همکاری دستگاه قضا است.

رسیدگی به یک هزار و ۵۴۳ شکایت مردمی در سازمان بازرسی ایلام

مدیرکل بازرسی ایلام گفت: یک هزار و ۵۴۳ شکایت مردمی از ابتدای امسال تا ۱۸ مهرماه رسیدگی شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، مهدی اصلانی کرچی روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی اظهار داشت: افزایش شکایات مردمی از جنبه مثبت آن نشان دهنده اتکا مردم به سازمان بازرسی برای مقابله با فساد و رفع مشکلات آنان است و از دیدگاه منفی نشان می دهد که سطح رضایتمندی عمومی مردم از دستگاه ها بسیار کاهش یافته است.

تیزبینی در شناسایی گلوگاه‌های فساد مهم ترین ویژگی سازمان بازرسی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عملکرد اداره کل بازرسی استان را در شناسایی مراکز فساد و مقابله هم جانبه با تخلفات رضایت بخش ذکر کرد و گفت: تیزبینی و دقت نظر در شناسایی گلوگاه‌های فساد از مهمترین ویژگی های کارشناسان سازمان بازرسی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل بازرسی استان ایلام بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، اظهار داشت: مقابله با فساد، کاری بسیار خطیر است و گاهی موارد برای بازرس از سوی متخلفان با تهدید، اصرار و مزاحمت همراه است که این بازرسان با وجود تمامی تنش ها بازهم با توکل بر خدا کار خود را با قدرت ادامه می دهند.

تحقق برنامه‌های کمک‌رسانی به محرومان تبلور ارزش‌های اسلامی است

قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تحقق و اجرای برنامه‌های کمک‌رسانی کمیته امداد به محرومان و مددجویان تبلور ارزش‌های اسلامی و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر ( عج ) است.

به گزارش ایرنا، مصطفی خاکسار قهرودی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد ایلام اظهار داشت: نهاد کمیته امداد جزو نخستین نهادهایی بود که بلافاصله پس از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) با هدف حمایت از محروم و مستضعفان تشکیل شد که اکنون پس گذشت ۴۳ از انقلاب این نهاد با کمک خیرین و همه دستگاه ها منشا خدمات فراوانی به قشر محروم جامعه بوده است.

استاندار: روند ایجاد میدان میوه و تره بار ایلام طولانی شده است

استاندار ایلام گفت: روند اجرای میدان جدید میوه و تره بار ایلام طولانی شده و باید با تعامل دستگاه ها و پیگیری شهرداری پایان یابد.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: این طرح بدون بررسی قبلی سال ۹۷ کلنگ زنی شد اما اکنون مشکلات و اختلاف با مالکان زمین که جزو دستگاه های اجرایی هستند، گریبانگیر آن شده است.

ساخت چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان در ایلام تحول بزرگی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ساخت چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان در ایلام طی مدت ۲ سال تحول بزرگ ‌و چشمگیری در استان و گامی بلند برای خانه دار شدن قشر محروم جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان، اظهار داشت: بنیاد مسکن از نهادهای انقلابی نظام است که در جامعه فعلی اقدامات این نهاد برای خانه دار شدن قشر محروم و ضعیف جامعه بسیار امیدآفرین و رضایت بخش است.

صادرات کالا در مرز مهران از سر گرفته شد

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: مرز تجاری و بین المللی مهران که از اوایل هفته جاری تا صبح امروز به علت برگزاری انتخابات پارلمانی در کشور عراق بسته شده بود فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

روح الله غلامی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس تصمیم دولت عراق و به دلیل برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، ورود و خروج کالا طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه جاری از مرز مهران ممنوع اعلام شد.

ایران منادی اتحاد امت های اسلامی در جهان امروز است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جمهوری اسلامی حبل المتین و اصلی ترین منادی حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان در جهان به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در جمع نمازگزاران ایلامی در مصلی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت اظهار داشت: میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به نام هفته وحدت نامگذاری شده تا مورد توجه همه مسلمانان باشد.

ظرفیت خیرین برای آزادی زندان غیرعمد باید استفاده شود

استاندار ایلام خواستار استفاده از ظرفیت خیرین برای آزادی زندانیان با جرائم غیر عمد شد.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری در بازدید از زندان مرکزی ایلام اظهار داشت: با همکاری خیرین و سمن های اجتماعی می توان در راستای آزادسازی زندانیان که به دلیل جرایم غیرعمد نظیر چک برگشتی، مهریه و نفقه در زندان بسر می برند، کمک کرد.
وی عملکرد مدیرکل جدید امور زندانها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تحول خوبی در این مجموعه ایجاد شده است.

ظرفیت انتقال آب از سد ایلام به ۶۳۰ لیتر در ثانیه افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: ظرفیت انتقال آب از سد چم گردلان به منظور تامین آب شرب شهر ایلام روزانه به ۶۳۰ لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، نورالله تیموری شامگاه دوشنبه در نشست ستاد بحران استان میانگین جمعیت روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب در کشور را ۸۳ درصد ذکر کرد و اظهار داشت: ایلام از این حیث بالاتر از میانگین کشوری و با ۹۹ درصد جایگاه نخست کشور را در اختیار دارد.

هفت هزار و ۲۰۰ تن نهاده دامی به دامداران ایلام اختصاص یافت

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام از اختصاص هفت هزار و ۲۰۰ تن نهاده دامی به دامداران استان در سال جاری خبر داد.

مجتبی شیرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان نهاده دامی در اختیار اتحادیه عشایری قرار گرفته است و به دامدارانی که نمی خواهند دام خود را بفروشند، عرضه می شود.
وی افزود: پس از سه ماه اگر دامدار نتوانست بهای این نهاده ها را بپردازد به ازای آن از دام های دامدار خریداری می شود.

دستگاه های اجرایی ایلام برای فصل سرد سال سوخت ذخیره کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ادارات، دستگاه‌های دولتی و صنوف خدمات رسان عمومی برای استفاده از سوخت جایگزین در فصل سرد سال و هنگام حوادث قطع گاز ضروری سوخت لازم را ذخیره کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی روز پنج شنبه در دیدار با استاندار ایلام افزود: طی چند سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچگونه قطعی گاز برنامه‌ریزی شده در استان وجود نداشته و همین امر باعث رضایتمندی مردم، ادارات، صنایع و صنوف مختلف از عملکرد شرکت گاز شد.

۳۵ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای مرزی دهلران اختصاص یافت

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستاهای مرزی در این شهرستان اختصاص یافته است.

مجید عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار از محل فروش نفت برای عمران روستاهای با شعاع زیر ۲۰ کیلومتر از مرز اختصاص یافته است.

وی افزود: ۲۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای احداث راه های روستایی عین غانم بکار گرفته می شود.

استاندار: تفاهم‌نامه همکاری گردشگری بین ایلام و کربلا منعقد می شود

استاندار ایلام بر لزوم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استان های ایلام و کربلا در حوزه گردشگری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری محمد نوذری روز شنبه با سفر به کشور عراق در دیدار با نصیف الخطابی استاندار کربلا اظهار داشت: با توجه به استقبال منحصر به فرد زائران ایرانی از مرز مهران و نزدیکی این مرز بین‌المللی به کربلا آماده همکاری بیشتر و فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات بهتر به زائرین عتبات عالیات در همه ایام به ویژه اربعین هستیم.

۶ تیرانداز ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رییس هیات تیراندازی ایلام گفت: ۶ تیرانداز ایلامی از سوی فدراسیون تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ایلام، محمد نصیری روز چهارشنبه اظهار داشت: آقایان پوریان نوروزیان، محمد حسین کریمی، پارسا امیدیان و خانم آرمینا صادقیان در رشته تفنگ و آقای جواد فروغی و خانم نسا پاریاب در رشته تپانچه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایلام ویروس کرونا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی واکسن کرونا گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار دانشگاه علوم پزشکی ایلام تزریق واکسن کرونا شنبه در نشست ستاد استانداری ایلام شنبه در دیدار امام جمعه ایلام استاندار ایلام گزارش ایرنا واکسن کرونا سازمان بازرسی روز چهارشنبه شنبه در گفت میلیارد ریال بالای ۱۲ سال دانش آموزان استان ایلام اختصاص یافت کمیته امداد زنان باردار محمد نوذری روز دوشنبه تزریق کنند دستگاه ها ایلام گفت د ز واکسن روز شنبه هزار د ز بر اساس تنها ۶ ۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادریان زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ واحد در دست احداث، طرح مسکن شهری است که دو ساله تحویل می‌شود و ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد نیز طرح نهضت ملی مسکن است که ۲ هزار و ۷۶۵ واحد آن خرداد سال آینده واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه این واحدها به صورت بنیاد ساخت و گروه ساخت در حال احداث است، مشارکت مردم و پرداخت به موقع آورده را در اتمام طرح‌ها بسیار مؤثر عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به تنوع فعالیت‌های این اداره کل یکی از این اقدامات را واگذاری زمین در روستاها و مقاوم سازی مسکن روستایی عنوان کرد.

نادریان زاده افزود: عملکرد اداره کل در دو سال و نیم گذشته سه برابر افزایش یافته است به طوری که از ۴۵ هزار واحد مسکونی روستایی موجود در استان نیمی از آنها بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد یکی دیگر از اقدامات را جبران خسارت سیلاب سال گذشته اعلام کرد و افزود: با توجه به مسئولیت در قبال جبران خسارت وارده به واحدها شامل تخریب کامل یا نیمه تخریب در سیلاب سال گذشته در استان، ۶ هزار و ۵۰۰ فقره جبران خسارت با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی همچنین عملکرد حوزه صدور سند مالکیت زمین را تشریح کرد و افزود: استان با توجه به افزایش ۲۳۰ درصدی در صدور سند مالکیت زمین حائز رتبه اول کشور شد.

کد خبر 6079869

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم