Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با صدور پیامی، قهرمانی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان را در قاره آسیا تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام علی زینی‌وند استاندار کرمان به شرح زیر است:

به نام خدا

قهرمانی غرورآفرین تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در مسابقات جام باشگاه های قاره کهن آسیا، مایه افتخار و سربلندی جامعه ورزشی ایران عزیز اسلامی و به خصوص استان کرمان و شهرستان سیرجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به حضور بازیکنان، کادرفنی و دست‌اندرکاران این تیم و همه هواداران و علاقه مندان به ورزش والیبال، آرزومند تداوم این مسیر بالنده و کسب افتخارات بیشتر در عرصه ورزش استان هستم و به همت و اراده این عزیزان درود می فرستم و از مسئولان شرکت فولاد سیرجان ایرانیان برای حمایتها و پشتیبانیها تقدیر می نمایم.

موفقیت همه ورزشکاران ساعی استان کرمان را در تمامی مراحل زندگی از درگاه خداوند حکیم مسئلت دارم.

 

علی زینی وند

استاندار کرمان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال آسیا استاندار کرمان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان استانداری کرمان علی زینی وند فولاد سیرجان ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه