Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین یامگا پس از امضای قراردادش با استقلال اعلام کرد از هواداران تیم آبی‌پوش تهرانی تشکر می‌کند و می‌داند به چه باشگاه بزرگی پیوسته.

به گزارش برنا؛ کوین یامگا، خرید جدید استقلال در اینستاگرام خود نوشته: قرارداد با استقلال امضا شد. بسیار مفتخرم که به یک باشگاه بزرگ و با تاریخ و پشتوانه پیوستم. می‌خواهم از شما هوداران بابت پیام‌های زیبای‌ و حمایت‌های‌تان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم به زودی شما را در ورزشگاه ببینم.

یامگا پس از امضای قرارداد در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه هم گفته بود: اولین چیزی که به ذهن من رسید، فوق العاده بودن این قرارداد بود. استقلال، باشگاه بسیار بزرگی است. هم تیمی های ایرانی قدیمی من چیزهای زیاد خوبی در مورد استقلال به من گفته‌اند. خیلی خوشحالم از حضور در این تیم و برای انجام اولین بازی ام برای استقلال نمی توانم صبر کنم.

گفتنی است یامگای ۲۵ ساله متولد پاریس فرانسه است و سابقه بازی در سمت چپ و راست خط دفاعی را دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال رسانه ذهن بازی فرانسه استقلال نقل و انتقالات نقل و انتقالات استقلال کوین یامگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو

میدلزبورو می تواند به راحتی سامان قدوس را به تیمش اضافه کند.

طرفداری | سامان قدوس، هافبک ایرانی تیم برنتفورد، ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به طور رایگان راهی میدلزبورو شود.

تیم تحت هدایت مایکل کریک که در حال حاضر در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، به دنبال تقویت خود در تمامی خطوط برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده است. با توجه به پایان قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری در انتهای فصل، میدلزبورو می‌تواند از فرصت جذب آنها به صورت رایگان استفاده کند.

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، یکی از این بازیکنان است که با پایان یافتن قرارداد یک ساله‌اش در تابستان می‌تواند به طور رایگان به میدلزبورو منتقل شود.

میدلزبورو که در حال حاضر با 63 امتیاز در رده نهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد، شانس چندانی برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری ندارد، اما امیدوار است با تقویت تیم در تابستان، بتواند در فصل آینده به این مهم دست یابد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • ترکیب ۵ پتروشیمی بزرگ برای خرید سهم باشگاه استقلال!