Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فیروز خدایی روز شنبه در گفت و گویی با تاکید بر انجام این عملیات به منظور افزایش راندمان و پایداری شبکه انتقال گاز، گفت: پیگرانی خطوط انتقال گاز (Pipeline Inspection Gauge) در این منطقه عملیاتی در راستای وظایف قانونی و سازمانی محوله تحویل گاز با شرایط استاندارد و سالم جهت شبکه ها و مصرف، در قالب دو برنامه زمان بندی شده و با رعایت دقیق دستورالعمل و استانداردها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین تاثیر این عملیات تمیز نمودن، زدودن رسوبات جدار و سطوح داخلی لوله و خارج نمودن ضایعات، اجسام احتمالی داخل لوله و میعانات لوله جهت تحویل گاز طبیعی با شرایط استاندارد می باشد.

خدایی به وجود پیچیدگی ها و محدودیت های کاهش فشار به دلیل مصارف منشعب از خطوط لوله مذکور اشاره و اظهار کرد: عملیات مذکور به دلیل لوپ بودن هر ۲ خط ۱۰ و ۲۰ اینچ در نقاط مختلف و وجود تاسیساتی که محدودیت در حداقل فشار ورودی دارند (انشعاب نیروگاه هریس) نیاز به آماده سازی شرایط خط بر اساس وضعیت و شرایط حاکم داشته که این مهم به خوبی در عملیات فوق انجام شد.

وی، انجام پیگرانی(تمیزکاری و آماده سازی) را موجب افزایش ضریب اطمینان پایدار و مستقل گاز در تحویل سوخت پاک به مصرف کننده ها و پایش مستمر سلامت و ایمنی خطوط لوله در زمان پیک مصرف عنوان کرد.

خدایی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح پیگرانی در خطوط انتقال گاز، شاهد پایداری مناسب انتقال گاز و کم شدن احتمال قطعی آن به خصوص در فصل زمستان خواهیم بود تا فصل سرد امسال را بدون قطعی گاز سپری کنیم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی اهر گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اهر گاز آذربایجان شرقی اهر گاز انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است