Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ساخت شبستان امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین در مراسمی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف کشور آغاز شد.

برای ساخت و اتمام این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط اداره کل اوقاف استان قزوین هزینه می‌شود.

مهمانسرای اداره اوقاف قزوین هم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهمانسرا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال بازسازی شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهمانسرای اوقاف قزوین با ۳۰۰ متر مساحت دارای ۷ تخت است.

در سفر یک روزه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف به استان از ضریح امامزاده صالح (ع) روستای ککین بوئین زهرا، کاشی کاری امامزاده حلیمه خاتون (س) روستای عصمت آباد، باغ پنج هکتاری کشت باف انگور، حسینیه امامزاده علی اکبر سگز آباد بویین زهرا و سنگ فرش بقعه سید علی (ع) روستای شارین تاکستان، ۱۶ واحد از مجتمع ۱۶۰ واحدی بیدستان البرز هم بهره برداری می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح اوقاف و امور خیریه کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ایالو آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر باقری گفت: عملیات اجرایی بدنه سد ای الو در ماهنشان به پایان رسیده است و هر زمان که استاندار زنجان صلاح بداند برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم، ادامه داد: سد ای الو شامل بدنه سد خاکی غیرهمگن با هسته رسی با حجم مخزن چهار میلیون مترمکعب و به ارتفاع ۳۶ متر از بستر رودخانه و ۳۹ متر از پی و طول تاج ۳۳۱ متر است. آب‌بندی پی آبرفتی است و بخشی از سنگ پی سد با استفاده از دیوار آب بند بتن پالستیک انجام شده است. عملیات اجرایی بدنه و تأسیسات جانبی این سد همزمان با سد مراش در اسفند سال ۱۳۹۰ آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

باقری بیان کرد: سد ای الو در سمت شرق روستای ای الو قرار دارد و با ظرفیت دو میلیون مترمکعب برای جبران کسری آب شرب ماهنشان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تأمین منابع آب قابل اطمینان برای آشامیدن، صنعت و کشاورزی، از اهداف توسعه پایدار است و در جریان توسعه، تأسیساتی مانند سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

باقری افزود: بهینه‌سازی منابع آب برای توسعه کشاورزی، صنعت و مصارف شهری، ضروری تلقی می‌شود و یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی بهینه منابع آب، تأمین آب پایدار برای همه بخش‌های استان است که در آن، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی و آب‌های سطحی از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

کد خبر 6085674

دیگر خبرها

  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲