Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر زهرا لری گوئینی مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری برای توسعه پایدار گردشگری سلامت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

او افزود: این تفاهم نامه متناسب با نیازسنجی فعالیت‌های مشترک آموزشی، پژوهشی و فناوری و نرم افزاری برای فراهم آوری زیر ساخت‌های مورد نیاز توسعه پایدار گردشگری سلامت امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گردشگری سلامت نسخه‌ای شفابخش برای دوران پسا کرونا

گوئینی با بیان اینکه، شبکه بهداشت و درمان در چهار حوزه بهداشت، اورژانس پیش بیمارستانی، درمان بازتوانی و مددکاری فعالیت می‌کند، افزود: ایران در بخش بهداشت و مراقبت جزو کشور‌های اول دنیا در ارائه خدمات محسوب می‌شود و شبکه بهداشت در تمامی نقاط کشور حتی مناطق سخت گذر و عشایری نیز در دسترس مردم و با کمترین هزینه پرداختی توسط دریافت‌کننده خدمات قرار دارد.

او گفت: در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی و درمان نیز در چندین سال اخیر به‌علت افزایش تجهیزات و نیروی انسانی در رده کشور‌های پیشرفته دنیا قرار داریم.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، به ضعف در فیزیک ساختمانی و نبود تکریم بین ارائه‌دهنده خدمت و ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: در بسیاری از کشور‌های پیشرفته بخشی از خدمات توسط آژانس‌ها و بصورت موازی با خدمات درمانی انجام می‌شود و همین امر موجب افزایش رضایت دریافت کنندگان خدمات می‌شود.

گوئینی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران پس از اتمام فرآیند درمان نیازمند دریافت خدمات در حوزه بازتوانی و مددکاری هستند و هیچ ارگانی مسئولیت این مهم را بر عهده نگرفته است گفت: با برنامه ریزی و همکاری دو جانبه بین دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و ادره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان می‌توان برای توسعه پایدار گردشگری سلامت گام‌های موثر برداشت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی میراث فرهنگی تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری