Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@08:19:15 GMT

بارسلونا تمایلی به بازگرداندن آلوز به نوکمپ ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۷۴۶۶

بارسلونا تمایلی به بازگرداندن آلوز به نوکمپ ندارد

باشگاه بارسلونا قصدی برای همکاری مجدد با مدافع پیشین خود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز که پس از قهرمانی با تیم زیر 23 سال برزیل در بازی‌های المپیک 2020 توکیو به تمرینات سائوپائولو بازنگشت و از این تیم جدا شد، اعلام کرده بود که تا پایان فصل 22-2021 به تیم دیگری نمی‌پیوندد اما روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این مدافع 38 ساله قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و خود را به این باشگاه پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا اما حالا خبر می‌دهد که باشگاه بارسلونا تمایلی به خدمت گرفتن آلوز ندارد و مدیران این باشگاه تمرکز خود را روی استفاده از بازیکنان جوان و کاهش وابستگی به بازیکنان مسن و باتجربه‌ گذاشته‌اند. بارسا روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند اما مدیران باشگاه فعلاً به رونالد کومان و پروژه جوان‌سازی‌اش در این تیم اعتماد دارند.

تمدید قرارداد پدری با بارسلونا با بند فسخ یک میلیارد یورویی!

دنی آلوز که بین سال‌های 2008 تا 2016 در عضویت بارسلونا بود، به این تیم برای کسب 23 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرد.

آلوز که سابقه بازی در تیم‌های سویا، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن را هم دارد، بازی‌های درخشانی را از خود در پست دفاع راست برای بارسلونا انجام داد. او با 43 قهرمانی در رقابت‌های مختلف رکورددار بیشترین تعداد جام و قهرمانی در بین فوتبالیست‌های جهان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا بُرد و امیدوار ماند

تیم فوتبال بارسلونا با یک گل کادیز را از پیش رو برداشت.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته سی‌ویکم لالیگا اسپانیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه‌شب کادیز میزبان بارسلونا بود.

ژاوی در این دیدار به برخی از ستاره‌های خود استراحت داد تا دستش برای بازی با پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز باشد.

در نیمه نخست این بازی و در دقیقه ۳۷، ژوائو فلیکس با یک ضربه برگردان تماشایی دروازه کادیز را باز کرد تا این بازی با همین نتیجه و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به پایان برسد.

با این نتیجه بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده این هفته را به پایان برد، آنهم در شرایطی که ۸ امتیاز از رئال کمتر دارد و چشم به هفته‌های آتی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم
  • رقابت آیندهوون با آژاکس برای جذب سرجینیو دست
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • خلاصه بازی کادیز ۰ - ۱ بارسلونا
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند
  • ببینید | خلاصه بازی کادیز ۰ - بارسلونا ۱
  • خلاصه بازی کادیز 0-1 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)