Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سیروس پورموسوی از مربیان جوان فوتبال ایران، عملکرد تیم ملی را در مصاحبه ای به نقد کشید. خلاصه ای از این گفت و گو را در زیر می خوانید:

*با توجه به اینکه تیم ملی فقط در فیفادی می‌تواند بازیکنان خود را در  اختیار داشته باشد و بازیکنان دیر به تیم اضافه می‌شوند ما در بخش دفاع تیمی با مشکلات بزرگی روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا در بازی با امارات دروازه ما تهدید شد که VAR به داد ما رسید و در بازی با کره در همان صحنه دروازه ما باز شد و عمق دفاع ما بسیار آسیب پذیر نشان داد.

*بازیکنان مدت زمان کمی در اختیار تیم ملی و سرمربی هستند به همین خاطر ما نتوانستیم مشکل خود در عمق دفاع را برطرف کنیم. اسکوچیچ  و کادرفنی بایستی وقت بیشتری برای مرتفع کردن این نقطه ضعف تیم ملی بگذارند. مسلما با آنالیزهای که سایر تیم‌ها روی ما دارند این موضوع می‌تواند در بازی های بعدی برای ما مشکل ساز شود. مطمئنم با توجه به شناختی که از بازیکنان و توانایی آنها دارم و همچنین کادرفنی که در اختیار داریم این مشکل درست خواهد شد.

*خیلی ها نسبت به شکل بازی و سبک تیم ملی معترض هستند نه نحوه نتیجه گیری آن. مسلما همه از اینکه تیم ملی در صدر جدول حضور دارد خوشحال هستند. نگرانی منتقدین در این خصوص است که تیم ملی نسبت به پتانسیلی که دارد بهتر بازی نمی‌کند یا حداقل این نگرانی در جام جهانی وجود دارد؛ چرا که مردم ما دیگر راضی به صعود به جام جهانی نیستند.

*چندین بار ما در جام جهانی حاضر بودیم و اکنون مردم توقع دارند تیم ملی از مرحله گروهی صعود کند و در جمع ۱۶ تیم برتر جهان قرار بگیرد. به هر حال ما بازیکنان خوب و بزرگی را در اختیار داریم که در اروپا بازی می‌کنند و این موضوع باعث شده مردم انتظار بیشتری از تیم ملی داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیروس پورموسوی تیم ملی جام جهانی اسکوچیچ تیم ملی جام جهانی سیروس پورموسوی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر که در حال حاضر در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. مارینوس اوزونیدیس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و با اشاره به اینکه در این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت، گفت این شرایط فرصت خوبی را در اختیار جوانان تیمش قرار می‌دهد.

اوزونیدیس گفت: برای بازی فردا یک سری خبر بد و یک سری خبر خوب داریم. خبر بد اینکه فردا ۴-۵ بازیکن حضور ندارند و خبر خوب اینکه ما ۱۱ بازیکن برای شروع داریم. همانطور که قبلا هم بارها گفته‌ام، به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی که بازی می‌کند، بهترینش را بگذارد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. بازی‌های این چنینی سخت و عجیب هستند، به این دلیل که تیم روبرو می‌جنگد تا در لیگ بماند و همه چیزشان را برای این بازی می‌گذارند، ولی هدف ما هم این است که برای بالا رفتن، این بازی را ببریم، به خصوص که بازی قبل را از دست داده‌ایم.

ویدئو: 330234

سرمربی گل‌گهر در ادامه گفت: اینکه بازیکنان ما غایب هستند، بد است اما روی خوب ماجرا آنجاست که به بازیکنان دیگر، به خصوص بازیکنان جوان، شانس می‌دهید تا خودشان را نشان بدهند. وقتی چیزی را از دست می‌دهی، چیزهای دیگری به دست می‌آوری. برای من مهم این است که بازیکنان چیزی را که از آنها می‌خواهیم، در طول مسابقه نشان بدهند و احترامی را که برای باشگاه قائل هستند، نشان بدهند. تیمی مثل ما همیشه با هدف بازی می‌کند و هدفش این است که نتیجه مدنظرش را کسب کند. به همین دلیل مطمئنم بازیکنان فردا نمایش خوبی خواهند داشت و تمام تلاش‌شان را می‌کنند که بازی را ببرند.

اوزونیدیس در پایان خطاب به بازیکنان جوانان گل‌گهر گفت: توصیه من این است که با قدرت ادامه بدهند. در تیمی مثل ما قرار گرفتن در بین ۱۱ بازیکن سخت است و به همین دلیل باید تلاش زیادی کنند. هدف ما این است که بازیکنان رشد و ارتقا پیدا کنند. به همین دلیل گفتم روی خوب غیبت بازیکنان این است که جوان‌ها شانس خوبی پیدا می‌کنند تا خودشان را نشان بدهند. ما کلیه بازیکنانی که در لیست‌مان هستند، اعتماد داریم و برای همین هر لحظه که به آنها احتیاج داشتیم، باید آماده باشند و با صد درصد توان بازی کنند.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • انتظار ستاره‌های یونایتد: زودتر تن‌هاخ را اخراج کنید