Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با اشاره به جولان افسارگسیخته کرونا در کشور، اکرد: کرونا و گرانی کاسه صبر مردم را لبریز و سلام روحی و روانی آنان را در مروز نگرانی و بحران قرار داده است. در هر صورت همزیستی با کرونا را باید بپذیریم و با امید به تقابل به این بیماری ادامه دهیم؛ اما نه با فشار و سرسختی نسبت به مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: فشار به مردم به بهانه کرونا که دولت قبل مجری سیاست آن بود، عوارض پیدا و پنهان زیادی را به دنبال داشت که اگر ادامه پیدا کند بنیان جامعه را دچار تزلزل خواهد کرد. از سوی دیگر برخی تصمیمات سلیقه ای مانند تعطیل کردن مدارس، عوارضش از خود کرونا کمتر نیست. لذا بهترین راهکار رعایت اصول بهداشتی است، نه آسیب رسانی به روحیه دانش‌آموزان و ایجاد رنج روحی مضاعف بر اولیاء و مربیان.

حجت الاسلام حسینی ضمن درخواست تجدید نظر نسبت به تعطیلی مدارس از مسئولین ستاد مبارزه با کرونا، ابراز کرد: بجا است که حساسیت فقط روی مدرسه ای که مشکل دارد باشد. انتظار این است که مدارس ابرکوه نیز همچون دیگر شهرستان‌های استان باز باشد؛ اما اولیاء و مربیان مشترکاً بر سلامت فرزندان و دانش‌آموزان نظارت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون قتل عام نمازگزاران مسجد شهر قندوز افغانستان، ابراز کرد: این حادثه که ۱۵۰ شهید و ۲۰۰ زخمی برجای گذاشت، بار دیگر زمینه تنفر وجدان ها و افکار عمومی را از تروریست‌های از خدا بی‌خبر فراهم کرد. قطعاً این اقدام ضد بشری عوامل جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل بی جواب نمی ماند و خون شهدای شیعه دامنگیر آنان می شود.

امام جمعه ابرکوه در رابطه با انتخابات عراق هم خاطرنشان کرد: در این انتخابات جریانات غرب گرای عراق، تلاش آشکار و پنهانی تاکنون جهت به هم ریختن اوضاع کردند تا کرسی های به دست آمده برای جریان های اسلامی و مقاومتی را از بین ببرند. به هرحال هر دولتی که در عراق روی کار آید باید تلاش خود را جهت بهبود اوضاع مردم و اخراج آمریکا از عراق که مصوبه قانونی مجلس شان است به کار گیرد.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه تعطیلی مدارس استان یزد امام جمعه ابرکوه خبرگزاری فارس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدرضا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در این پایگاه غذا‌های بدون افزودنی و سالم طبخ و توزیع می‌شود.
حسینی افزود: در مدارس دیگر از کلمه بوفه استفاده نمی‌شود.
به گفته حسینی، برای ایجاد هر پایگاه در مدارس استان ۱۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در دبستان دخترانه برکت شهرک شهید بهشتی شاهرود هم نواخته شد.
مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم