Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان ارشد سازمان بازرسی کل کشور، آخرین وضعیت خودروهای ناقص و نیز چگونگی فرآیند تحویل محصولات سایپا را مورد بررسی قرار دادند و برای ارتقاء کیفی و نیز کاهش خودروهای ناقص، راهکارهایی پیشنهاد دادند که مهم ترین آن، هم افزایی شرکت های خودروسازی بود.

به گزارش برنا به نقل از سایپا، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی و توسعه سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از روند تولید و وضعیت خودروهای ناقص در صنعت خودرو گفت: سازمان بازرسی کل کشور با برگزاری نشست های تخصصی با مدیران و مسئولان دستگاه ها به دنبال این امر است که میزان خودروهای ناقص در پارکینگ خودروسازان کاهش پیدا کند و مردم سریع تر به خودروهای ثبت‌نامی خود دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعلی ترکی با بیان اینکه در نشست های تخصصی، راهکارهایی اتخاذ شد که شرکت های خودروساز بر اساس آن حرکت و فضایی را ایجاد کنند که خودروهای ناقص با فوریت در اختیار مردم قرار گیرد، افزود: شرکت های خودروساز برای آنکه بتوانند خودروهای ناقص را به مردم تحویل دهند و به تعهدات خود عمل کنند، موانع و مشکلاتی دارند که ضرورت دارد با همکاری دستگاه های مسئول حل شود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: قرار است مشکلات و مسایلی که خودروسازان با آن درگیر هستند در نشست با مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد و شرایطی فراهم شود که خودروسازان دغدغه کمتری برای حل مشکلات خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه که گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی کرده، تا پایان آذرماه میزان خودروهای ناقص از ۵۰ هزار دستگاه فعلی به ۱۰ هزار دستگاه می رسد، این اتفاق بسیار مهم و گام مثبتی است که مجموعه یاد شده دنبال می کند.

ترکی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور از کاهش خودروهای ناقص استقبال می کند، تصریح کرد: برای آنکه خودروها با فوریت تجاری سازی شوند، چند درخواست و تاکید از شرکت های خودروساز داریم که اولین آن اولویت تامین قطعات از شرکت های قطعه ساز داخلی است؛ از شرکت های خودروساز خواسته شد که جز موارد ضروری و اضطراری سراغ خرید قطعات خارجی نروند.

معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: خواسته دیگر از شرکت های خودروسازی این است که به سمت هم افزایی بروند و از امکانات یکدیگر استفاده کنند؛ اگر چنین اتفاقی دنبال شود ضمن مدیریت و کاهش هزینه ها می توان خودروهای اقتصادی تولید کرد.

ترکی تاکید کرد: اگر شرکت های خودروسازی، اقتصادی شوند امکان افزایش و جهش تولید وجود دارد و می توان برای صادرات خودرو با قیمت های رقابتی برنامه ریزی کرد.

وی در پایان گفت: برنامه های تولید و ارتقاء فنی و مهندسی محصولات سایپا با جدیت دنبال می شود و خودروها نسبت به گذشته از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون بازرسی کل کشور خودرو سازمان بازرسی کل کشور خودروسازان سازمان بازرسی کل مشکلات سایپا کاهش هزینه سازمان بازرسی کل کشور سایپا صنعت کاهش هزینه معاون سازمان بازرسی کل کشور شرکت های خودروساز خودروهای ناقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید پرشی گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصان این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز  به دست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  


وی تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه عنوان کرد و افزود: در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی