Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:32:47 GMT

۳۹۸ مدرسه خیر ساز در استان اردبیل احداث شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۷۶۵۲

۳۹۸ مدرسه خیر ساز در استان اردبیل احداث شده است

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: در سطح استان ۳۹۸ مدرسه خیر ساز در قالب هزار و ۵۸۸ کلاس درس توسط خیرین احداث شده است.

احمد ناصری ۲۴ مهر در آیین کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه خیر ساز شهدای روستای شیخ احمد با اعلام این خبر افزود: ۷۳ مدرسه در قالب ۲۸۴ کلاس درس در حال احداث است که امیدواریم با همکاری اداره کل نوسازی و خیرین تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان اشاره و تصریح کرد: با همکاری وزارت بهداشت واکسیناسیون فرهنگیان انجام شده است و همچنین بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند که دراین‌خصوص رتبه سوم کشور را در اختیار داریم و امیدواریم با اتمام واکسیناسیون دانش‌آموزان تا آبان‌ماه، شاهد بازگشایی تمامی مدارس استان باشیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل اضافه کرد: مدرسه سه کلاسه خیر ساز شهدای روستای شیخ احمد توسط حبیبی خیر نیک‌اندیش با زیر بنای ۱۸۲ مترمربع و مبلغ تقریبی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل ادامه داد: خیرین استان همواره یاری‌رسان آموزش‌وپرورش بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مدرسه خيرين مدرسه ساز مدرسه سازی استان اردبیل خیر ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود