Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، الله‌شکر عبدی روز شنبه در نشست مجمع خیرین مسجدساز استان اردبیل یادآور شد: ستاد اقامه نماز کشور در سال گذشته از میان ۵۰ مسجدی که از سوی ستاد اقامه نماز استان معرفی شد برای ۱۵ مسجد (هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال) کمک مالی اعطا کرده بود.

وی افزود: بر اساس بخشنامه‌های اخیر مجمع خیرین مسجد ساز و ستاد اقامه نماز کشور، مسجدهای متقاضی دریافت کمک مالی باید تمام شرایط در نظر گرفته شده را رعایت کنند، در غیر این صورت کمکی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با تاکید بر اینکه همه مساجد باید شماره شبا بانکی داشته باشند، بیان کرد: هیات امنا موظف هستند که در این زمینه اقدام کنند و شماره شبای مورد نظر به تایید بانک عامل برسد تا در صورت نیاز به کمک مالی، فهرست مسجدها همراه با شماره شبای آنها به ستاد اقامه نماز کشور ارسال گردد.

رئیس مجمع خیرین مسجدساز استان اردبیل نیز در ادامه اظهار کرد: ستاد اقامه نماز کشور در سال گذشته کمک‌های مالی خوبی به مجمع خیرین مسجدساز این استان در زمینه تعمیر و تکمیل مسجدها داشت که امید می‌رود امسال نیز این کمک‌ها ادامه داشته باشد تا طرح‌های نیمه تمام تکمیل شود.

شهباز نوبخت اضافه کرد: برای این که از ظرفیت استانی نیز به خوبی بهره‌برداری شود، باید با هماهنگی ستاد اقامه نماز برنامه‌های مختلفی در زمینه کمک به مسجدها در قالب طرح آجر به آجر تهیه و از طریق رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما اطلاع‌رسانی شود.

پیش از شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۲ هزار باب مسجد از جمله افزون بر ۴۰ باب نمازخانه بین‌راهی در استان اردبیل فعالیت داشتند.

برچسب‌ها مسجد استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور مسجد استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور ستاد اقامه نماز کشور مجمع خیرین مسجد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک»، ستاد اطلاع رسانی نماز جمعه تهران اعلام کرد، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری اقامه می‌شود.

گفتنی است، درهای دانشگاه تهران برای اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ صبح باز می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند