Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف در جاده سروآباد - سنندج به مرگ 2 نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ شامگاه جمعه تصادف بین یک دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ در محور سروآباد سنندج در نزدیکی کارخانه آرد در پنج کیلومتری شهر سروآباد باعث کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از وقوع این تصادف نیروهای فوریت پزشکی و اورژانس به همراه نیروهای جمعیت هلال احمر سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سینا ماجدی افزود: در این حادثه دلخراش یکی از سرنشینان پراید که جوان ۲۵ ساله بود و یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ که خانمی ۳۵ ساله بود به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

وی یادآور شد: ۲ سرنشین پراید که ۲ جوان ۲۵ و ۲۳ ساله بودند و ۲ سرنشین دیگر پژو ۴۰۵ که پدر و دختر بودند به شدت مصدوم و توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شده و تحت مداوا هستند.

سرگرد بابک سنجابی فرمانده پلیس راه مریوان - سنندج نیز با بیان اینکه علت تصادف مشخص نیست افزود: نیروهای پلیس بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و علت حادثه بعد از مشخص شدن اعلام می شود.

محور سروآباد - سنندج به طول ۹۰ کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز است و هرساله تصادفات زیادی در این مسیر اتفاق می‌افتد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت