Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:11:40 GMT

اعطای پروانه داوری به افراد و موسسات میانجی گری

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۷۷۷۰

اعطای پروانه داوری به افراد و موسسات میانجی گری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در مراسم اعطای پروانه به نفرات برتر آزمون میانجی گری، اظهار کرد: هدف این است که کسانی که وارد عرصه میانجی گری می‌شوند با قوت و مهارت لازم وارد شوند و بتوانند در این عرصه موفق عمل کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خاطرنشان کرد: این جلسه برای تقدیر از کسانی است که رتبه‌های برتر را در آزمون میانجی گری به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم این افراد به کمک حل و فصل اختلافات کیفری مردم بیایند.

صادقی با بیان اینکه هم به افراد و هم مؤسسات پروانه داوری نیز داده شود، گفت: مؤسسه میانجی گری شرایط خاصی دارد که پس از احراز شرایط می‌توان با اخذ پروانه مؤسسه فعالیت کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بیان کرد: اگر مؤسسه‌ای بتواند هفت میانجی گر را تحت پوشش قرار دهد می‌تواند در قالب مؤسسه فعالیت کند.

وی عنوان کرد: توصیه ما این است که استان‌ها در راستای انسجام بخشی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام صادقی اظهار کرد: به زودی تعرفه‌های این موضوع به تصویب رئیس قوه قضائیه می‌رسد و ابلاغ خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ادامه داد: امیدواریم حوزه میانجی گری حوزه پر رونق و دارای اثرگذاری در حل و فصل اختلافات کیفری مردم باشد.

در حال تکمیل…

کد خبر 5328541 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی صادقی شورای حل اختلاف میانجیگری شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران هفته ناجا قوه قضاییه گردشگری کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا پلیس راهور غلامحسین محسنی اژه ای میانجی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول