Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -‌جمعه- تاکید کرد که وزارت دادگستری این کشور باید افرادی را که برای تحقیق درباره حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره دعوت شده بودند‌، اما از ارائه شهادت خودداری کردند، تحت تعقیب قرار دهد.

بایدن در پاسخ به پرسش خبرنگاران کاخ سفید در مورد کسانی که احضاریه‌های صادر شده از سوی کمیته بررسی آشوب‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا را رد می‌کنند ، افزود: «این کمیته باید آنها را تحت تعقیب قرار داده و محاکمه کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته بررسی آشوب‌های ژانویه پیشتر اعلام کرد که روز سه‌شنبه جلسه‌ای را برای رای‌گیری درباره تصویب گزارش علیه «استیو بنون»‌، مشاور کهنه‌کار «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین برگزار خواهد کرد.

این کمیته اعلام کرد که بنون از همکاری با تحقیقات خود امتناع کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محاکمه جو بایدن حوادث کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه گفت:با توجه به افزایش احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصول گرم سال همزمان با فصل فعالیت کنه‌ها که عامل انتقال این بیماری هستند، ضروری است به ویژه گروه‌های در معرض خطر شامل دامداران، کارکنان کشتارگاه‌ها، قصابان، کشاورزان و به خصوص روستاییان که به نحوی با دام سروکار دارند، با جلوگیری از رفتار‌های مخاطره‌آمیز مراقب سلامتی خود باشند.

رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، خودداری از کشتار دام در خارج از کشتارگاه‌ها، رعایت اصول بهداشتی و استفاده از وسایل حفاظت فردی توسط کارکنان کشتارگاه، نگهداری لاشه حداقل به مدت ۲۴ ساعت پس از استحصال در اتاق سرد در کشتارگاه، خودداری از خرید گوشت‌های بدون مهر دامپزشکی، خودداری از مصرف گوشت تازه (گوشت خریداری شده باید به مدت حداقل ۲۴ ساعت در یخچال صفر تا ۴ درجه سانتی‌گراد، نگهداری و سپس مصرف شود) استفاده از دستکش، هنگام خرد کردن گوشت در مراکز عرضه و نیز منازل و خودداری از جدا و له کردن کنه‌ها که ممکن است بر روی بدن دام باشند از موارد مهم پیشگیری از این بیماری دانست.

وی، افزود: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو از جمله بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است که نشانه مشهودی در دام‌های آلوده ندارد و ازاین رو اقدامات دامپزشکی صرفاً به منظور تأمین بهداشت جمعیت انسانی و متعاقب گزارش وقوع بیماری در انسان، آغاز می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • بررسی مهم‌ترین عوامل کاهش آمار موالید
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
  • بررسی جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان‌های دستگاه‌های ادراری
  • امیرحسین صادقی: در جواب کسانی که به مادرم فحش می‌دهند چه باید بگویم؟