Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور دریادار سیاری در محل مرقد مطهر برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام (ره) صبح شنبه با حضور دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم که بمناسبت ۲۴ مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛ جمعی از فرماندهان، مسوولان و کارکنان نیرو‌های چهارگانه ارتش به ویژه کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی آجا، اما ارتش حضور یافتند. برچسب ها: تجدید میثاق ، ارتش ، کارکنان عقیدتی سیاسی ، امام خمینی ، امام راحل ، دریادار سیاری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تجدید میثاق ارتش کارکنان عقیدتی سیاسی امام خمینی امام راحل دریادار سیاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تجدید میثاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شد.

در جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که با حضور بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای شورای فرهنگی و حضور وبیناری مدیران کل ثبت و مسوؤلین فرهنگی استان‌ها برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت تجهیز نمازخانه‌ها و فضاهای فرهنگی مراکز استان‌ها و واحدهای ثبتی کشور، گسترش برنامه‌های قرآنی، مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی و راهکارهای تقویت مشارکت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت در این جلسه با تقدیر از مدیران و کارکنان این سازمان و حضور پرشور آنان در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و امور خیریه بویژه جز خوانی قرآن کریم برای سومین سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از شروع ساعات کاری، در کنار مأموریت‌ها و فعالیت‌های گسترده ثبتی گفت: صیانت از نیروی انسانی یکی از مهمترین مقولات سند تحول و تعالی دستگاه قضائی است و طبعاً گسترش برنامه‌های فرهنگی و افزایش اعتقادات دینی عامل مهمی در جلوگیری از پیدایش فکر و ذهنیت مجرمانه و تخلفات اداری است و مبنای مهمی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش‌ها و اعتقادات دینی خواهد بود.

در این جلسه مؤسسه نان و ارزاق بهشتی که با مشارکت و همدلی تمامی مدیران و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) تأسیس شده است از سوی رئیس سازمان ثبت افتتاح و مدیران و کارکنان این سازمان با اهدا کمک‌های نقدی خود در اولین گام، پویش نذر نان رایگان از سوی نانوایی‌های مناطق محروم را پایه گذاری کردند.

مقرر است این مؤسسه با ایجاد پویش دائمی نذر نان در گام اول و سپس توسعه فعالیت‌های خود در کمک به نیازمندان، اقدامات و برنامه‌های متنوعی را با همیاری و مشارکت خانواده بزرگ ثبتی کشور و سایر بخش‌های دستگاه قضائی در مناطق محروم و کمتر برخوردار به انجام برساند.

کد خبر 6063659

دیگر خبرها

  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
  • تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه  
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش