Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:27:12 GMT

صنعت‌ نفتی‌ها به دنبال رفع مشکل ثبت قراردادها

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۱۳۴

صنعت‌ نفتی‌ها به دنبال رفع مشکل ثبت قراردادها

مسئولان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دنبال رفع مشکل ثبت قراردادهای بازیکنان جدید این تیم هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از جمله تیم‌هایی است که برای استفاده از بازیکنان جدیدش باید به دنبال کسب مجوزهای لازم باشد و مدیران این باشگاه به دنبال رفع موانع ثبت قرارداد اعضای جدید این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران که تمامی باشگاه‌ها قبل از ثبت رسمی قراردادهای اعضای تیم‌های‌شان باید مجوزهای لازم را از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال دریافت کنند و فاقد بدهی معوقه باشند، صنعت نفتی‌ها هم در فاصله سه روز به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به دنبال این هستند که معوقه‌های مالی فصل گذشته را پرداخت کنند و مجوز‌های لازم را برای ثبت قرارداد نفرات جدید تیم‌شان را کسب کنند. 

صنعت نفتی‌ها سال فصل گذشته هم به دلیل چنین مشکلی نتوانستند در هفته اول از بازیکنان جدیدشان مقابل پیکان استفاده کنند، به همین دلیل تلاش می‌کنند تا قبل از شروع لیگ مشکل‌شان را برطرف کنند تا مجوز ثبت رسمی قراردادهای بازیکنان جدید را برای دیدار هفته نخست برابر ذوب‌آهن دریافت کنند.

خبر دیگر درباره زردپوشان آبادانی این است که به زودی بخشی از مشکلات مالی این تیم هم حل خواهد شد. منطقه آزاد اروند به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی که وجود داشت تا به این لحظه نتوانسته بود پرداختی به باشگاه داشته باشد و قرار است در روزهای آینده کمک‌های مالی به صنعت نفت خواهد شد تا مشکلات مالی این تیم تا حدودی برطرف شود. 

یزدان‌دوست:‌ دوست داشتم دینم را به صنعت نفت و آبادان ادا کنم/ امیدوارم با منصوریان فصل خوبی را رقم بزنیم

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان بازیکنان جدید صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دولت رئیسی به تخفیف نفتی هزار میلیاردی به چینی‌ها | فیلم

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی، در گفتگوی نوروزی با خبرگزاری خبرآنلاین، بیان کرد: «خوشبختانه ایران به‌خاطر مسائل جهانی توانست نفت خود را به چینی‌ها بفروشد. اگر از ۴ دلار تا ۲۰ دلاری که می‌گویند تخفیف داده می‌شود میانگین بگیریم، روزانه حداقل هزار میلیارد تومان به چین تخفیف داده می‌شود.» در همین راستا، وزیر نفت به اظهارات او واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. منبع:‌ آخرین خبر

 

دیگر خبرها

  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • واکنش دولت رئیسی به تخفیف نفتی هزار میلیاردی به چینی‌ها | فیلم
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است