Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@11:48:04 GMT

قیمت آپارتمان‌های نوساز در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۱۵۶

قیمت آپارتمان‌های نوساز در تهران

رصد فایل‌های فروش واحد‌های مسکونی در استارت‌آپ‌های ملکی نشان‌دهنده یک آلارم قیمتی از سوی بازار به سازنده‌ها و مالکان واحد‌های مسکونی کلیدنخورده و نوساز است.

به گزارش دنیای اقتصاد، تحقیقات میدانی در این باره نشان می‌دهد، هم‌اکنون و براساس اعلام واسطه‌های مسکن و همچنین رتبه‌بندی قیمتی صورت گرفته از سوی برخی از استارت‌آپ‌ها درباره وضعیت نرخ‌های پیشنهادی فروش واحد‌های مسکونی نوساز، عمده این واحد‌ها با سطح قیمت پیشنهادی فراتر از ارزش واقعی و توان متقاضیان به بازار عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از این استارت‌آپ‌ها که گران قیمت بودن، ارزان‌تر بودن یا تناسب قیمت‌های پیشنهادی نسبت به ارزش ملک وعرف منطقه با رنگ‌های متفاوت از یکدیگر تفکیک شده است، بخش زیادی از واحد‌های مسکونی نوساز و کلیدنخورده با رنگ قرمز (باقیمت بالاتر از عرف منطقه) مشخص شده‌اند.

این موضوع نشان‌دهنده آن است که مالکان واحد‌های نوساز به‌ویژه واحد‌های مسکونی کلیدنخورده هم‌اکنون از واقعیت‌های بازار و به‌ویژه شرایط رکودی حاکم بر معاملات ملک اطلاع چندانی ندارند. از این رو سطح قیمت‌های پیشنهادی خود را متفاوت از آنچه عرف بازار شناخته می‌شود، تعیین می‌کنند.

نگاهی به این فایل‌ها که در برخی استارت‌آپ‌های ملکی با رنگ قرمز (به عنوان فایل‌های گران قیمت) مشخص شده‌اند نشان می‌دهد هم‌اکنون یک آلارم از سمت بازار به مالکان این واحد‌ها که عموما سازنده هستند مخابره می‌شود. پیام این آلارم قیمتی آن است که مالکان وعرضه‌کننده‌های این واحد‌ها باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعدیل قیمت‌های پیشنهادی خود و واقعی‌سازی قیمت‌ها اقدام کنند در غیراین صورت با توجه به شرایط رکودی فعلی مشخص نیست دوره انتظار برای فروش این واحد‌ها چقدر به طول خواهد انجامید؟

در جدول زیر قیمت پیشنهادی تازه‌ترین واحد‌های مسکونی با عمربنای صفر تا ۵ سال آمده است. بخش زیادی از این فایل‌ها، فایل‌هایی هستند که در استارت‌آپ‌های ملکی به عنوان فایل گران قیمت مشخص شده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن واحد های مسکونی استارت آپ ها واحد ها قیمت ها فایل ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه یک اردیبهشت۱۴۰۳ / سکه در نزدیکی ۴۴ میلیون

به گزارش پارس نیوز ، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکم اردیبهشت) بازار طلای تهران تا لحظه درج این خبر به ۴۳ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز، به ۴۰ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید.

 

امروز نیم سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به معاملات روز (۳۰ فروردین)، به قیمت ۲۶ میلیون تومان داد و ربع سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۲۰۰ تومان قیمت خورد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به ۲ هزار و ۳۹۲ دلار رسید.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه یک اردیبهشت۱۴۰۳ / سکه در نزدیکی ۴۴ میلیون
  • برای خرید میکرو‌آپارتمان چقدر باید هزینه کرد؟
  • رسوب فایل فروش مسکن در منطقه ۲ تهران
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟