Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سعودی پیش بینی عجیبی از نتیجه بازی پرسپولیس با الهلال ارائه کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف الهلال می رود.

در همین رابطه سعود الصرامی کارشناس فوتبال عربستان در یک مصاحبه تلویزیونی به پیش بینی نتیجه این بازی حساس پرداخت و اظهارات عجیبی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اگر الهلال بتواند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و پریرا مثل همیشه بدرخشد، لا نتیجه ۵ بر صفر پرسپولیس را شکست می دهد.

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی النصر عربستان با الوحده امارات نیز گفت: النصر کار سختی مقابل الوحده ندارد. این رقابت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع النصر به پایان می رسد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان باشگاه پرسپولیس الهلال لیگ قهرمانان آسیا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

احتمالا تیفوسی‌ترین هواداران سپاهان هم پذیرفته‌اند که این تیم در فصل جاری دیگر شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت. از اختلاف امتیاز با سرخابی‌ها که بگذریم، کلا مجموعه سپاهان کم‌حال‌تر از آن به‌نظر می‌رسد که به رقابت برای فتح لیگ ادامه بدهد. اگر اینطور باشد، طلسم عجیب و غریب رامین رضاییان هم پابرجا خواهد ماند؛ ستاره توانمندی که اگرچه در زمره بهترین مدافعان راست ۲‌دهه اخیر فوتبال ایران بوده و در تیم‌های مهمی هم بازی کرده، اما به شکل عجیبی هیچ جام معتبری نبرده و طبیعتا قهرمان مسابقات لیگ هم نشده است. او امسال در کنار کلکسیونی از ستارگان فوتبال ایران در سپاهان از بخت بالقوه زیادی برای قهرمانی و شکستن این طلسم برخوردار بود؛ تا یک جایی هم اوضاع خوب پیش رفت، اما در نهایت همان اتفاق همیشگی رخ داد و باز رضاییان باید شادی سایر تیم‌ها را در پایان فصل تماشا کند.

آلرژی عجیب

فکرش را بکنید؛ در طول همه سال‌های اخیر پرسپولیس فقط یک فصل قهرمان نشده و این درست همان فصلی است که رامین رضاییان به جمع سرخپوشان بازگشت! او لیگ پانزدهم با پرسپولیس نایب‌قهرمان شد، ابتدای لیگ شانزدهم از این تیم رفت و با وجود بازگشت، دوباره از سوی برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد تا فوتبالش را در اروپا و بعد هم قطر پی بگیرد. این درست زمانی بود که پرسپولیس به‌صورت سریالی قهرمان می‌شد، اما در لیگ بیست‌ویکم شاهد بازگشت رضاییان به اردوگاه سرخ بودیم که درست در همین فصل، استقلال فرهاد مجیدی قهرمان شد. آخر فصل هم در پی اختلاف با یحیی گل‌محمدی، رضاییان از پرسپولیس رفت و به عضویت سپاهان درآمد. به این ترتیب قرمزها به روند قهرمانی برگشتند و حالا هم که رامین فصل دوم حضورش در اصفهان را پشت سر می‌گذارد، یا استقلال قهرمان خواهد شد یا پرسپولیس. البته که هنوز جام حذفی در دسترس رضاییان هست و عجیب آنکه او همین عنوان را هم تاکنون به‌دست نیاورده!

مؤثر، اما افت کرده

بی‌گمان رضاییان امسال یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بوده است. او به‌طور کلی طی ۲۴۱۱‌دقیقه بازی برای طلایی‌پوشان، ۹‌گل زده و ۹‌پاس‌گل داده است. به روایت روشن‌تر، رامین هر ۱۳۴‌دقیقه روی یک گل تأثیر مستقیم گذاشته. آمار او در لیگ قهرمانان آسیا بسیار چشمگیر است، چرا که در ۷‌مسابقه، ۵‌گل زده و ۲‌پاس‌گل داده است. در لیگ برتر هم آمار ۴‌گل و ۵‌پاس‌گل به نام رضاییان به ثبت رسیده، اما نکته اینجاست که طی هفته‌های اخیر و همزمان با افول سپاهان، او هم دچار افت شده و نتوانسته به تیمش کمک کند. ۴‌بازی است که رامین گل نزده و پاس گل نداده و سپاهان هم از این ۴‌بازی فقط یکی را برده است. نمایش او در بازی مهم با تراکتور چنگی به دل نزد و پیش از آن نیز در ورزشگاه آزادی چیز خاصی از این بازیکن در مقابل استقلال ندیدیم. شاید اگر او فرم خوبش را در هفته‌های پایانی هم حفظ می‌کرد، سپاهان هنوز در کورس بود، اما رضاییان ۳۴‌ساله در آخرین هفته‌های قراردادش با سپاهان به اندازه مورد انتظار خوب و مؤثر کار نکرده است.

کد خبر 844810 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد