Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی فصل آینده لیگ برتر والیبال با مشکلاتی همراه بوده است. خبرگزاری میزان - قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر والیبال در شرایطی انجام گرفت که همچون سال‌های قبل باز هم انتقاد‌هایی به آن وارد شد؛ انتقاد‌هایی که بخشی از آن را می‌توان درست قلمداد کرد. در این فصل از لیگ برتر برخی از تیم‌های هم‌استانی در یک روز و در یک سالن میزبان رقبای خود هستند و همین موضوع انتقاد‌هایی را از جناب تعدادی از تیم‌های شهرستانی به دنبال داشته است؛ اما واقعیت این است که در فصول گذشته هم چنین رویه‌ای وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به عنوان مثال در تهران بار‌ها تیم‌های سایپا و پیکان در یک روز و در خانه والیبال به مصاف حریفانشان رفتند. از طرف دیگر حتی اگر قبلا هم این اتفاق رخ نداده باشد نمی‌توان به آن ایرادی گرفت. به ظور مثال تیم‌های شهرداری ارومیه و آذرباتری این شهر دارای هواداران جداگانه‌ای نیستند که نگرانی در این خصوص وجود داشته باشد. ضمن اینکه با تصمیم فدراسیون والیبال تنها ۳۰ درصد از سکو‌های سالن‌ها را می‌توان در اختیار تماشاگران قرار داد و بهانه‌هایی همچون کرونا هم مانعی برای برگزاری مسابقات تیم‌های همشهری در یک سالن نیست.

اما مهمترین مشکلی که به قرعه‌کشی لیگ می‌توان گرفت این است که بر چه اساسی تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم جدول قرار گرفتند؟ این دو تیم صعود کرده به لیگ برتر قاعدتا باید در جایگاه‌های سیزده و چهاردهم قرار می‌گرفتند؛ اما به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون والیبال و به خصوص کمیته مسابقات به راحتی از کنار این موضوع گذشتند. شاید استدلال آن‌ها این بوده که چون تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری قزوین که از لیگ کناره‌گیری کردند در فصل گذشته در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم جدول بودند چنین تصمیمی گرفته شده که اگز این مسئله واقعیت داشته باشد باید بابت آن تاسف خورد.

البته لیگ برتر والیبال مشکلات بزرگ دیگری هم دارد که از سال‌های گذشته تا به امروز همچنان لاینحل باقی مانده است. جشن قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر و اهدای مدال به تیم قهرمان این رقابت‌ها هنوز برگزار نشده است و این در حالیست که تا چند روز دیگر فصل جدید مسابقات آغاز خواهد شد. اتفاقی که تنها در ایران رخ می‌دهد و فدراسیون والیبال هم اهمیتی به آن نمی‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: تقوی: از ستاد مقابله با کرونا برای حضور هواداران در سالن‌ها درخواست کرده‌ایم/ ITC موسوی با هماهنگی مدیران کارخانه سایپا صادر شد     انتهای پیام/ برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فدراسیون اسامی داوران هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر را اعلام کرد که به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 فروردین

پیکان - هوادار
داور: فرزاد منصوری
کمک‌ها: حمیدرضا افشون، آبتین زاهدی و مهرداد خسروی
ناظر: حاتم بک‌پور

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان  
داور: محمدرضا تارخ
کمک‌ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی
ناظر: یدالله جهانبازی

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس  
داور: علی‌اصغر مومنی
کمک‌ها: محمد عطایی، دانیال باشنده و میثم حیدری
ناظر: مسعود مرادی

جمعه 31 فروردین

نساجی مازندران - تراکتور تبریز
داور: علی صفایی
کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی، صالح عرب‌آبادی و علی بای
ناظر: محمدرضا فلاح

استقلال - شمس آذر قزوین 
داور: وحید کاظمی
کمک‌ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف
ناظر: حسن کامرانی‌فر

فولاد خوزستان - مس رفسنجان 
داور: امیر ایار
کمک‌ها: علی اکبر نوری، اسماعیل احمدی و یعقوب آشوری
ناظر:  ابوطالب طاهریان

یکشنبه 2 اردیبهشت

ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک 
داور: سعید رحیمی مقدم
کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی
ناظر: حیدر شکور

ملوان انزلی - سپاهان اصفهان 
داور: مرتضی منصوریان
کمک‌ها: حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی
ناظر: فریدون اصفهانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال