Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:52:36 GMT

آیین اعطاء پروانه نخستین دوره میانجیگری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۳۸۲

آیین اعطاء پروانه نخستین دوره میانجیگری برگزار شد

آیین اعطاء پروانه نخستین دوره میانجیگری با حضوررئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در این نشست اظهار کرد: هدف این است که کسانی که وارد عرصه میانجیگری می‌شوند با قوت و مهارت لازم وارد شوند و بتوانند در این عرصه موفق عمل کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خاطرنشان کرد: این جلسه برای تقدیر از کسانی است که رتبه‌های برتر را در آزمون میانجی گری بدست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم این افراد به کمک حل و فصل اختلافات کیفری مردم بیایند.

صادقی با بیان اینکه هم به افراد و هم موسسات پروانه داوری نیز داده شود، گفت: موسسه میانجی گری شرایط خاصی دارد که پس از احراز شرایط می‌توان با اخذ پروانه موسسه فعالیت کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بیان کرد: اگر موسسه‌ای بتواند هفت میانجیگر را تحت پوشش قرار دهد می‌تواند در قالب موسسه فعالیت کند.

وی عنوان کرد: توصیه ما این است که استان‌ها در راستای انسجام بخشی تلاش کنند.

صادقی اظهار کرد: به زودی تعرفه‌های این موضوع به تصویب رئیس قوه قضاییه می‌رسد و ابلاغ خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ادامه داد: امیدواریم حوزه میانجی گری حوزه پر رونق و دارای اثرگذاری در حل و فصل اختلافات کیفری مردم باشد.

وی در پایان بر لزوم همکاری دادگستری‌ها و دادسراها در این عرصه تاکید کرد.

در پایان این نشست از نفرات برتر آزمون میانجی گری با اهداء هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میانجیگری شوراي حل اختلاف رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور میانجی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند