Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز شنبه در آیین تجدید میثاق مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان های والای  حضرت امام خمینی (ره) که به مناسبت با ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس این نهاد در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، افزود: خوشبختانه هم اکنون نیروهای نظامی ایران با تمامی تحریم های و محدودیت ها از لحاظ تولید تجهیزات به حد مطلوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه تولید تجهیزات و پرورش نیروهای کارآمده باید همواره و مستمر ادامه داشته باشد، اظهار داشت: ارتقای توانمندی معنوی و بصیرتی کارکنان نیروهای مسلح ماموریت مهم سازمان عقیدتی و سیاسی است که تاکنون به خوبی انجام شده است.

سیاری اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح کشور توانسته اند نیروهای با اخلاص، ایمان بالا، ولایت مدار و بصیر را پرورش دهند تا در صورت بروز هر گونه تهدیدی با از خود گذشتگی جلوی هر گونه تهدید را بگیرند.

وی با بیان اینکه امام راحل با نگاه عمیق و تیزبینانه خود دستور ایجاد سازمان عقیدتی و سیاسی را صادر کرد، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در ابتدای شکل‌گیری خود سازمان سیاسی ایدئولوژیک بود. از اسم آن مشخص بود که یعنی بحث های سیاسی و آگاه سازی سیاسی و بحث های اعتقادی و ایدئولوژیکی را باید در ارتش دنبال می کرد. امام(ره) گفتند ما نباید در سیاست دخالت کنیم. البته نه اینکه سیاست را متوجه نشویم بلکه نیروهای مسلح وظیفه خاص خود را دارند و باید در آن حیطه فعالیت کنند. کار عقیدتی سیاسی نزدیک تر کردن دل ها به خداوند است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: اگر یک سازمانی در یک مجموعه بزرگی مثل ارتش شکل بگیرد و این ماموریت مقدس را دنبال کند خیلی ارزشمند است. سازمانی که در تلاش است انسان ها و دل های آنها را به خداوند نزدیک کند، در بصیرت انسان‌ها، آگاهی سیاسی آنها، مسائل عقیدتی، دانایی، آگاهی و موضوعات روز تلاش کند. این امروز در جمع شرح وظایف سازمان عقیدتی سیاسی پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم می بینیم که با همان دکترینی که امام(ره) ابلاغ کردند این سازمان به طور منظم، قوی و کارآمد در حال انجام ماموریت های خود است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نهاد همزمان با ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی با حضور پرشور خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

فرماندهان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی پس از برنامه تجدید میثاق برسرمزار شهدا (صیاد شیرازی) حضور یافته و به غبار روبی و عطر افشانی مزار آنان اقدام کردند.

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۴ مهرماه سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ارتش تشکیل شد.

برچسب‌ها امیر سیاری ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران حرم امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران حرم امام خمینی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش تسنیم، سرلشکرمحمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت که انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

متن پیام سرلشکر باقری خطاب به امیر سرلشکرموسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

۲۹ فروردین ماه یادآور جانفشانی و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ آجا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و درک عمیق از ضرورت‌های زمانه و پاسخ به ماموریت‌ها و انتظارات فراروی آن در حوزه بازدارندگی و قدرت افزایی دفاعی با هوشمندی، فراست و درایت مثال زدنی در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و جنگ الکترونیک جایگاه خود را در تراز یک ارتش کارآمد، روزآمد و قدرتمند تحکیم و تثبیت نموده است. مصداق این آمادگی‌ها در همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تاریخی و غرورانگیز "وعده صادق" برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جامعه جهانی نشان داد؛ از این رو انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه سازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز آجا، دوام توفیقات جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان باصلابت و ولایتمدار در میدان‌های مختلف دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز و خدمت به مردم شریف این سرزمین را از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

فروردین ماه

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد